💃💃💃
Bir gün Hermoine bir ekmek, bir süt, bir tereyağı ve iki kutu yumurta almak için markete gidiyordu.Marketten içeri girdiğinde sarışın, gri gözlü, uzun boylu birini gördü.
Sarışın yanına geldi ve
"Ne isterdiniz?" dedi.
Hermoine istediklerini söyledi ama ona verdiği poşete baktığında, ona Pınar marka tereyağı değil de Bizim marka tereyağı verdiğini gördü.
"Bu benim istediğim marka değil, Pınar tereyağınız var mı?" dedi.
Draco ise "Pınar marka yok bir tek Bizim var, istemezsen alma," dedi.
Hermoine sinirlenmişti. Nasıl istediği marka tereyağı olmazdı? Ama annesi kek yapacaktı ve tereyağına ihtiyacı vardı.
Kasaya ödemeye gitti ve Draco ona "İstemediğin marka için senden para alıcak değiliz. Bu alışverişiniz bizden." dedi.
Hermoine hemen marketten çıktı ve eve gitti. Ağlıyordu. Ama bunlar mutluluk göz yaşlarıydı. Odaya ablası girdi ve "Neden ağlıyorsun?" diye sordu. Hermoine ise;
"Ben marketin sahibine aşık oldum, bana bedava tereyağı bile verdi. Çok cömert biri." dedi. Ablası da;
"Draco mu? O benim kocamın arkadaşı. Hemen tanıştırırız sizi." dedi.
Hermoine çok mutlu olmuştu.
Ertesi gün Draco ile tanıştılar ve çok iyi anlaştılar. Draco da Hermoine'ye aşık olmuştu ve çok iyi anlaşıyorlardı.
Sonra Draco, Hermoine'yi istemeye geldi. Yanında bol şerbetli baklava ve adana dürüm bile getirmişti.
Ama Hermoine'nin babası, Hermoine'yi Draco'ya vermedi.
Draco da "O halde biz de kaçarız!" dedi ve Hermoine'nin elinden tutup uzaklara gittiler.
5 çocukları oldu. Hep beraber her gün Quiddich oynuyorlardı.
Çok mutlulardı.
Mutlu son