Byl rok 202# a ty jsi seděl u svého počítače, projížděl si co se děje na YouTube a hledal jestli je nějaká kauza. Ubyla spousta času a nic jsi nenašel, nejlepší kauzy už se dávno odehrály a ty si tak neměl na co reagovat. A kdo vlastně jsi? Jsi ##### a natáčíš reakční videa, začal si nedávno ale máš nakoukané kauzy z minulosti a znáš spousty dalších reakčních kanálů.
,,Proč já debil začal natáčet až teď" říkal sis pro sebe zatímco si koukal unaveně do obrazovky. Bylo pozdě, ale nechtěl si zklamat své fanoušky a to že se možná už stalo, skoro měsíc jsi nevydal žádné video. ,,Všechny nejlepší cringe už dávno zmizeli.." už si se začal zvedat a pak jsi se zarazil. ,,Co je tohle?" Rychle ses posadil zpátky do židle a podíval se zmateně na to co si našel. ,, Jasně... Neklikej na tohle video, a kdo mě asi zastaví?" Na tváři se ti objevil úšklebek a hned si klikl na video.
Cítil si bolest, pomalu si otvíral oči a snažil se postavit ale tvé osláblé tělíčko to nezvládalo. ,,Mami zhasni!" Vykřikl si v bolesti jak ti přímo do obličeje svítilo světlo, otevřel si oči a uvědomil si že nejsi u počítače. ,,Ma-mami? Tohle je nějaký trest za to že jsem nesnědl polévku?" Začal si se zvedat i když tě všechno bolelo, podíval si se pod sebe a všude se tam válely noviny. Opravdu si neměl náladu to číst ale všiml sis známé tváře na jednom z titulů. ,,Tary? Počkat... Kde vlastně jsem?" Rozhlédl si se kolem sebe ale nebylo tam nic až na jednu dlouhou chodbu. ,,Nope. Nop. Tam nejdu" řekl si a dal si ruce v bok, ale pak sis uvědomil že tady stejně nemáš co dělat, jasně byly tam noviny ale ty prostě číst nechceš možná to ani neumíš. Vyšel si poměrně veselým krokem do tmavé chodby a přemýšlel nad tím co se děje.
Došel jsi do malé místnosti kde byla... Nějaká... Věc? Její nebo jeho obličej si už někde viděl a byl ti velmi povědomý. ,,Čau! Jsem Misha. Páni musíš být zmatený kde jsi, že jo?" Počkat Misha? Mishovy šílenosti? Hned sis uvědomil kdo to je a zakýval si hlavou jako odpověď na jeho otázku. ,,Jsi v hlubinách internetu!" Začal se smát. ,,Tohle je dark web?" Rozhlížel si se kolem sebe zmateně. ,,Ne. Ne! Ten je vedle, možná bych ti měl vysvětlit jak to tady funguje" řekl Misha a začal ti vysvětlovat o co jde. ,, Jasně, takže čím větší blbost, tím více zhlédnutí... Počkat a proč to nezkusit kvalitně?" Zeptal jsi se a Misha si povzdechl. ,,Hele... Tady je že, buď máš peníze nebo nemáš... Chápeš? Chápeš. Zhlédnutí můžeš získávat různě, trapné písničky, podvody, mlácení ostatních..." Jeho seznam pokračoval a pokračoval, upřímně tě to už ani nebavilo a tak si šel prostě dál.
No a tohle je konec první kapitoly, jestli si to někdo přečte tak ho upřímně dost lituju. Určitě se podívejte na kanál Mikin, kde se celkově zrodil nápad na tohle a kdyby někoho něco zajímalo nebo chtěl nějak pomoct, můžete mi napsat zde nebo na můj instagram @ta_div.na
Budu ráda za jakoukoliv odpověď a v další kapitole čus! 💛
ČTEŠ
CringeTale aneb Česká Edice Cringe Youtuberů
HumorTento příběh je hlavně pro pobavení. Celý nápad vznikl díky videu od Mikina, kde četl české špatné undertale příběhy a objevil se tam jeden který se odehrával v České republice, nápad se mi zalíbil a tak jsem si ho upravila. Youtubeři zde použití se...