Byl jsi tak rád, že je ticho, byl jsi to už jen ty a dřevěný most, který vypadal že spadne každou chvíli. ,,Čau! Já jsem Fizi a dneska to bude pořádně extrémní!" Ozvalo se za tebou a hned si se otočil. Nohy se ti klepaly a chtěl si co nejdříve zmizet, ale Fizi zase začal mluvit. ,,Mám tady sebou speciálního hosta a to je..." Zamyslel se a podíval se na tebe, než si stihl odpovědět už zase mluvil. ,,Super! No a půjde o to, že musíme projít přes tenhle VELMI děsivý most a nespa-" ani nedomluvil a už si stál na druhé straně. ,,Jasně, jasně... Můžeme se pohnout dál?" Dal sis ruce v bok a Fizi šel za tebou. ,,A hele! Jde můj bratr takže se schovej za tu lampu a uvidíš jak vtipné to bude!" Začal se Fizi smát, bylo to tak nepřirozené ale radši si ho poslechl a schoval se než aby si trpěl více toho smíchu.
,,Fizi!" Ozval se ten kdo právě přicházel. ,,Co se stalo Ragi?" Tak teprve tohle ti znělo nepřirozeně. ,,Chcem s tebou natočiť video bratu! L'udí už zabúdajú kto som!" Tak počkat... Bratře? Tvoje hlava byla plná myšlenek, před tebou stáli Fizi a RageSK, od kdy jsou tihle dva bratři? Oficiálně asi jsou... Nebo je to nějaká challenge? Na tom asi nezáleží. ,,Proč stojím za lampičkou co je velká jako moje hlava..." Řekl sis pro sebe a Rage se na tebe podíval.
Začal si se bát že bude zase křičet, ale vypadá to že si tě vlastně ani nevšiml. ,,Tak připrav techniku a hned tam půjdu!" Usmál se Fizi a Rage odešel s obrovským úsměvem na tváři.,,No a teď můžeš vylézt!" Zasmál se a ty si šel k němu. ,,Od kdy jste bratři?" Zeptal si se a Fizi se zamyslel. ,,Jsme jako bratři a proto jsme bratři!" Nepochopil si co řekl a tak si radši odešel, ale on se objevil před tebou a začal se zase smát. ,,Lidi a jak se můžete podívat tak nám pomůže i náš malý přítel!" Začal se smát ještě víc, ke komu vlastně mluví? Nikdo jiný než on a ty tam není.
Oba jste odešli svým směrem a ty si jen přemýšlel nad tím co tě ještě potká. ,,Nemusím s nimi nic natáčet, že ne?" Ptal si se sám sebe, když si najednou ty dva zase viděl. ,,Ne... Ne! Tam nejdu, já nechci prosím já nechci!" Začal si brečet a zhroutil si se k zemi.
Okay jsme na konci další části a vím je krátká, ale celkově to bude ještě dost dlouhé. Taky děkuji za pomoc mému dobrému kamarádovi 😊💛
ČTEŠ
CringeTale aneb Česká Edice Cringe Youtuberů
HumorTento příběh je hlavně pro pobavení. Celý nápad vznikl díky videu od Mikina, kde četl české špatné undertale příběhy a objevil se tam jeden který se odehrával v České republice, nápad se mi zalíbil a tak jsem si ho upravila. Youtubeři zde použití se...