Kap. 1

12.3K 45 13
                                    


Kap. 1: Omegle fyren.

Du ved ikke helt hvad du skal lave. Du keder dig virkelig meget og finder din computer frem. En reklame for sugardating (Hvor du kan møde mænd og kvinder som gerne vil have sex) popper op på din skærm. Du bliver mega liderlig men du har ingen kæreste. Du klikker ind på en ny Google browser og klikker på søgefeltet. Du trommer med neglene på computeren. Du trykker på tasten "O" og pludselig kommer omegle frem. Du får en ide. En fræk ide. Du går ind på omegle og tager din trøje af så du kun sidder i bh. Din frække nedringede bh. Du søger på "cam sex" og du venter spændt. Der popper en person op. En 80 årig mand. Du kan se han stirrer på dine patter og der kommer en bule i hans bukser. Du smiler kækt og vender cam'et ned mod dit underliv. Du har g-streng på og du stikker to finger op i dig og du stønner højt og sexet. Hans blik er fastholdt på dit underliv. Og du hvisker med din sexede stemme ind i mikrofonen "Syndt du ikke er her" og smider din g-streng og spreder dine ben op i cam'et. Du ser at hans han smider sine bukser og hans boxere. Hans pik er stiv og han giver sig selv handjob. Hans pik bliver varm og det sprøjter ud med sperm. Du giver ham dit nummer og han spørger om du ikke kan komme hjem til ham. Du vender cam'et op mod dit ansigt og kigger med dit helt uskyldige blik og siger "Jeg bliver helt liderlig" og fniser. Du ser at hans boner bliver hårdere og han giver dig hans adresse. Han svarer med sin sexede gamle stemme "Min lille ven her venter på dig babygirl" han klapper hans "lille" enorme ven. Du forstiller dig at han er oppe i dig med hans hårde pik. Du forstiller dig smagen af hans sperm og at give ham et blowjob. Et saftigt et. Du bliver helt våd af tanken og en ønske skyder op i dig. Gid han ville slikke din fisse lige der mellem skamlæberne. Du indrømmer "Jeg ville ønske du var her... Og kneppe mig hårdt og du ville tage mig hårdt på patterne og tvinge mig til at lave doggystyle" siger du drømmene. Han smiler og siger "Som du vil babygirl som du vil. Jeg slikker din fisse ren. Du stikker to fingre op i dig igen og du stønner. Du siger "Jeg glæder mig allerede" og stønner højt og slutter opkaldet. Du smiler til dig selv og smider dig i din seng. Du mærker at den bliver helt våd. Du har sugar datet mange gange før og de gamle mænd tænder dig mest. Du elsker dit liv. Dit liderlige liv.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 15, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

OmegleWhere stories live. Discover now