Pengasuh Yang Cantik

45.5K 88 6
                                    

"bang, hari ni tolong hantarkan anak ke rumah cik Na ye. Saya nak cepat ni ada meeting" suruh isteri ku sambil bergegas mengambil beg tangannya dan terus keluar dari rumah.

Memang selalu setiap pagi isteriku yang akan menghantar anak kami ke rumah pengasuh yang mesra di sapa cik Na. Tapi pagi ini, nampaknya dia ada meeting penting yang perlu dihadiri. Jadi aku lah yang akan menghantar anak kami yang berusia 6 bulan itu ke rumah pengasuh. Rumahnya tidak lah jauh. Masih jiran se taman.

Hari masih awal lagi. Belum pun pukul 7 pagi. Aku cuba menghubungi cikNa. Tapi tidak berjawab. Mungkin dia sedang mandi atau sedang memasak di dapur. Memang semalam lagi isteriku sudah memberitahu cikNa yang aku akan hantar anak lebih awal hari ni. Jadi aku anggap dia sudah bangun.

Aku mengetuk pintu rumah cikNa. Beberapa kali aku memberi salam baru lah cikNa menjawab. Rupanya dia kesiangan. Terlewat bangun. Hanya tersedar bila terdengar aku memberi salam.

Dalam keadaan yang masih mamai, Cik Na membuka pintu.
Wah... Cantik sungguh orangnya. Walaupun baru bangun tidur, mukanya nampak natural. Pipinya putih kemerah-merahan menyerlahkan lagi keayuannya.

Segar biji mata aku bila terpandang puting buah dadanya yang tersembul di sebalik T-shirt putih nipis yang menyelumuti tubuh montoknya.
CikNa lupa dia tidak memakai baju dalam. Maklumlah baru bangun tidur.

CikNa hanya hanya tersenyum bila menyedari mataku melirik kearah puting buah dadanya. Ditariknya sedikit bajunya itu kedepan bagi menyembunyikan bayangan puting dadanya itu.

Cik Na menyambut anakku ke pangkuannya. Sengaja aku menggeselkan belakang tangan ku mengenai teteknya ketika kami bertukar pangkuan anak.

"abang boleh tunggu sekejap tak" sapa CikNa. "tolong tengok-tengokkan baby ni. Saya nak mandi sekejap. Takut dia terjaga. Kalau tak ada orang teman, nanti dia menangis" sambung cikNa.

Aku anggukkan saja. Bukan anak orang lain pun yang aku kena jaga. Anak aku juga. Lagi pun pagi ni, aku tak ada apa-apa yang perlu dibuat dengan segera.

Aku melangkah masuk ke dalam rumah CikNa. Rumah teres setingkat itu nampak kemas dan bersih. Mataku mengekori lenggok punggung CikNa meninggalkan aku di ruang tamu.

Sebentar kemudian cikNa keluar dari biliknya membawa tuala menuju ke bilik air di bahagian dapur rumahnya.
Rumah teres ini tidak mempunyai bilik air di dalam bilik utama. Jadi rezeki aku pagi ini, dapat melihat lenggok punggung cikNa. Biasanya dia bila keluar berbaju longgar dan tidak menampakkan bentuk punggungnya yang mengiurkan itu.

Nafsuku menerjah. Batang zakarku menegang. Tapi aku membiarkan saja. Mana mungkin aku boleh menjamah tubuh montok cikNa. Tak mungkin.

Tiba - tiba. Gedebukk......
Bunyi orang jatuh. Disusuli dengan bunyi barangan jatuh ke lantai. Aku terkejut. Lantas aku bangun menuju ke dapur.. Aku menolak pintu bilik air perlahan-lahan. Pintunya hanya di sendal dengan tuala. Mungkin kuncinya sudah rosak.

Rupa-rupanya CikNa tergelincir dan jatuh di dalam bilik air. Didepan ku sekujur tubuh montok yang putih mulus tanpa seurat benang pun menutupinya. Aku tergamam..

"cikNa ok ke?" tanya ku. Aku memandang ke arah lain. Namun hatiku mengarahkan mataku  untuk  terus meratah tubuh CikNa.
Aku membantu Cik Na bangun.

"saya ok bang" cuma peha ni sakit sikit lepas jatuh tadi" balas cikNa.
Aku merangkul pinggang cikNa. Tanganya aku letakkan menyilang leherku. Aku cuba membantunya keluar dari bilik air.
Sengaja aku tidak mencapaikan tualanya supaya aku masih dapat menikmati tubuh cikNa yang sedang bertelanjang bulat. Terasa lembut sungguh kulitnya.
Aku mengusungnya ke bilik utama dan membaringkannya diatas katil.
Terasa kejanggalannya.
Seorang lelaki asing dan seorang lagi perempuan yang bertelanjang bulat berdua-duaan diatas katil.

" mari saya urutkan sikit peha CikNa tu." pinta ku. CikNa mengangguk.
Aku mengurut perlahan-lahan peha CikNa. apa yang aku perasan, CikNa tidak cuba untuk menutupi tubuhnya yang berbogel itu. Dibiarkannya aku menatap dan menikmati segenap tubuhnya. Akalku semakin panjang. Zakarku semakin tegang melihat bulu-bulu nipis pang meliputi lurah kenikmatan CikNa.

Aku memberanikan diri mengurut menghampiri pangkal pehanya.
Ku lihat mata cikNa terpejam. Menikmati urutan lembut dari aku.
Ku usap sedikit bulu-bulu halus diatas tundun faraj nya.

CikNa tidak cuba menepis. Responnya diam saja. Aku mengusap perutnya. Masih juga diam. Bibirnya mengetap kegelian. Jariku menjalar terus menghampiri buah dadanya. Tiba-tiba CikNa menggenggam tanganku. Ditariknya sehingga menyentuh buah dadanya. Wah. Lumayan juga besarnya buah dada Cik Na. Penuh tapak tanganku. Aku meramas-ramas lembut dada CikNa. CikNa mengetap bibirnya. Aku mula menghisap puting buah dada CikNa. Putingnya kecil saja.
Alang-alang dah isap, jilat-jilat teteknya. CikNa merengek kesedapan.

Aku dah x tahan lagi. Tubuh putih cikNa memanggil-manggil untuk disetubuhi. Aku menanggalkan seluar jeans yang aku pakai. Terpacak senjataku terhunus padu.
Aku menyuakannya ke mulut CikNa.
CikNa pun dengan rakus terus mengulum zakarku seperti sudah bertahun-tahun tidak mendapat nafkah batin.
Pandai betul CikNa oral seks. Hampir saja aku terpancut kedalam mulutnya.

CikNa melepaskan kulumannya. Dia berbaring sambil menguakkan kedua-dua kakinya. Terserlah rekahan farajnya yang sedang basah menunggu di nodai.

Aku faham maksud CikNa. Zakarku perlahan-lahan aku masukkan kedalam farajnya "ahhhh... Dalam lagi... Mmm... Mmm sedap..." laju lagi bang... Arhhh... Ahhh... Ahhhh".
Aku mendayung dengan penuh semangat. Urat-urat disekeliling zakarku mengembang dan menegang. Ini kali pertama aku menyetubuhi CikNa. Kepuasannya lain macam.

Ahhh. Arhhhh.. Arhhhh... Sikit lagi bang.... Arhhh laju lagii... CiNa merengus halus. Matanya terpejam kesedapan melayan hayunan batangku.
Ahhh. Saya ' cum' bang... Arghhhh....
Serentak itu terpancut air jernih membasahi tilam. Aku masih mendayung.. Aku juga sudah hampir sampai ke puncak..
Ku laju kan lagi hayunan. Melentik-lentik tubuh cikNa menahan kegelian.
  "Cikna sayang... Abang nak pancut ni...
" pancut dalam bang.. Sedap  sangat ni... Arhhh.... Arhhhh...

Serentak itu  airmaniku terpancut keluar. Ku tanamkan dalam-dalam zakarku menikmati kehangatan faraj CikNa. Fuhh... Puas sungguh...

Kami berdua terkulai lemah.
"Terima kasih bang... Dah lama saya x merasa nikmat macam ni". Aku cuma tersenyum. Penat mendayung tadi belum hilang.
Pagi itu kami "bersama" lagi untuk pusingan ke-2. Peluang yang ada aku tak lepaskan.
Sejak dari kejadian itu, sememangnya aku saja yang menghantar anak ke rumah pengasuh. Kalau bernasib baik,  aku dapat 'upah' dari cikNa. 'upah yang memang ditunggu-tunggu setiap lelaki. TAMAT

PengasuhWhere stories live. Discover now