Ilyas en Michel zijn weer eens aan het skypen. Eerst deed Ilyas het altijd via zijn iPhone, maar dat doet hij sinds zijn verjaardag allang niet meer. Ze zijn aan het Minecraften; Skywars. Yes! Riep Michel: ik heb een PowerBow en 3 golden apples! Nice! Zei Ilyas. "Kom! Naar het midden!" FUCK! Ja godverdomme! Ik ben eraf geschoten! Nee, niet weer he Mich? "Jep... Kijk maar in de chat.
'Michieboy2002 was killed by FusionGamerNL' "oohja fuck" zei Ilyas. Ja! Let op zei Michel. Hij gaat naar een ander eilandje! Schiet hem eraf! Dat deed Ilyas en hij had het spel gewonnen. Zo ging het door, een uur lang. "Oke Ilyas... Ik moet kappen." ooh oke. Maar ik kan nog 1 potje doen! Nice! "Wacht heel even" zei Ilyas. "Oke" Ik zet muziek op. Oke? "Tuurlijk!" Ja! Hier! Paris! Ik zit erin! "Jep ik ook" Naast elkaar? "Ja" Yes! Oke. "Ik ga naar het midden!" Oke! "Ja! Ik ben er!" Oke! Kom eraan! "Kut!" Riep Ilyas. Hij was eraf geschoten. Ooh. Shit. Ik hoorde een keiharde knal, was jij dat Ily? Het Skype gesprek viel weg en Ilyas belde weer via zijn telefoon. "Ik weet niet wat hier gebeurde..." Ik was boos dat ik eraf werd geschoten, en sloeg op de tafel; laptop vloog omhoog, kwam weer neer en viel uit. Wow zei Michel dit is echt raar.