Yazarın anlatımı
Rin:eee Deku-kun hobilerin neler?
İzuku:bisiklet sürmeyi severim sonraaa dolaşmayı severim peki ya siz?
Rin:bende dolaşmayı severim ve şarkı söylemeyi severim hadi abi sıra sende.
Katsuki:offf aynılarından işte ya üff.
İzuku rahatsızlık verdiğini düşünüp biraz daha hızlı yürümeye başlamıştı.Tabi bizim Rin'in gözünden birşey kaçmaz hemen o dilinden düşmeyen sorularından sordu.
Rin:Deku-kun bir sorun mu var?Gergin görünüyorsun da.
İzuku:Y-yok canım ne gerilmesi bir sorun yok.
Rin:Ama bana hiç öyle gelmiyor hadi söyle aramızda kalır.
İzuku:*derince nefes alır*size rahatsızlık verdiğimi düşünmeye başladım ben gitsem iyi olur keyfinizi kaçırmak istemem.
Rin:ne rahatsızlığı Deku-kun senin sayende yürüyüşümüz daha eğlenceli bir hale geldi.
İzuku:teşekkür ederim Rin-chan.
Katsuki ise yine düşüncelere dalmıştı.Rin niye şimdi daha yeni tanıdıkları biriyle konuşuyordu ki?Bir yandan Rin'e diğer yandan İzuku'ya bakıyordu.Açıkçası İzuku'nun tatlı bir yüzü olduğunu düşünüyordu.Ama ne düşündüğünü anlayınca kafasını hızla iki yana salladı.O sırada İzuku ise gizliden gizliye sarışın çocuğa bakıyordu.Çocuk düşüncelere dalmış gibiydi.Sarışın,yeşil saçlıya bakınca hemen yeşil saçlı çocuk gözünü kaçırdı ve başka yere bakıyormuş gibi yaptı.Tabi bunların ortasında kalan Rin öyle boş durur mu?Durmaz.Hemen İzuku ile yer değiştirerek onları yan yana getirdi.Ve neredeyse tüm klişe dizilerde olduğu gibi ikisini itti ve Katsuki,İzuku'nun üzerine düştü.
İzuku kırmızının tüm tonlarına bürünürken Katsuki hem olayın şokunda hemde sinirliydi.Eğer olayın şokunda olmasa büyük ihtimalle şuanda Rin'in cenazesinde cenaze namazı kılıyorduk.
Katsuki:Rin kaç yoksa ecelin olacağım.
Rin:Ehehe ben biraz soldan soldan kaçayım.
Rin koşarken Katsuki ise onu yakalamaya çalışıyordu.İzuku ise onları durdurmaya çalışıyordu.Şuanda herkes onlara bakıyordu iyiki tek bakışta kraliyetten oldukları anlaşılmıyordu.Katsuki ve Rin ne yaptıklarını anlayıp koşuşturmayı bıraktılar ve yola hiç birşey olmamış gibi devam ettiler.Ama İzuku o anı kafasından bir türlü çıkaramadı.İlk defa biriyle bu kadar yakınlaşmıştı.Tüm bu olanları düşünürken karşısında arkadaşı Shoto'yu gördü ve Rin'e seslendi.
İzuku:Rin-chan bana yürüyüşte eşlik ettiğiniz için çok teşekkür ederim ayrıca Katsuki-
Katsuki:Kacchan,bana Kacchan diye hitap edersen sevinirim.
İzuku:Peki Kacchan o olay için özür dilerim şimdi izninizle arkadaşım Shoto'ya bir söz vermiştim.O da karşıda beni bekliyor ben gideyim en iyisi.
Rin:Tamam Deku-kun kendine iyi bak görüşürüüüz!
Rin:*abisinin kolunu dürterek*insan bi görüşürüz der.
Katsuki:üff iyi tamam görüşürüz.
Rin:Hadi abi gel bizde eve gidelim.
Katsuki:iyi geliyorum.
İzuku'nun anlatımıyla
İzuku:*soluk alır verir*Todoroki-kun çok bekletmedim değil mi?
Shoto:hayır bekletmedin Midoriya-kun.
İzuku:bana Deku diyebilirsin Todoroki-kun.
Shoto:tamam ama ben sana soyadınlada hitap edeceğim.
İzuku:tamam olur.
Shoto:Şimdi gel hadi yarın okul açılacak kendimize araç gereç alalım yarın için Midoriya-kun.
İzuku:Tamam Todoroki-kun geliyorum.
Ve yavaş yavaş okul araç gereçlerini alacağımız yere doğru yürümeye başladık.
Yine yazarın anlatımıyla
İzuku ve Shoto dışarıda dolaşırken Katsuki ve Rin saraya dönmüştü.Rin odasında telefona bakarken Katsuki ise odasında manga okuyordu.Manga okuması odasına bir anda Rin'in odaya girmesiyle bölündü.Kız sanki birşey arıyormuş gibi sarışın oğlanın dolabını karıştırıyordu.
Katsuki:Rin bak kız kardeşimsin diye birşey demiyim diyorum ama sen gel beni döv gel bana söv diyorsun o hareketlerinle.LAN KIZIM BİR ANDA ODAYA PAT DİYE GİRİLİR Mİ GERİEKALI İNSAN BİR KAPI TIKLATIR MAL!!
Rin:BAK ABİ ALLAH AŞKINA Bİ SUS YA SWEATSHİRT ARAMAYA ÇALIŞIYORUM ŞURADA!
Katsuki:ÜSTÜNDE VAR ZATEN SWEATSHİRT NİYE BENİM DOLABIMDAN ARIYORSUN?!
Rin:ÇÜNKÜ SENİN SWEATSHİRT LERİNDEN ALMAK İSTİYORUM!
Katsuki:RÜYANDA BİLE ALAMAZSIN ZATEN BENİM SENDE BİR SÜRÜ VAR ZATEN VE SENİN DOLABINDAKİ KIYAFETLERİN YARISI BENİM ZAVALLI SWEATSHİRLERİM!
Hizmetliler zaten bu duruma alışıktı.Neredeyse her gün oluyordu bu olaylar.Ama Mitsuki için dayanılmazdı.Her zaman böyle tartışmaların sonu Mitsuki'nin içeri dalıp bağırmasıyla biterdi.Ve yine o olay yaşanıyordu.Onlar tartışırken Mitsuki içeriye girmişti bile.
Mitsuki:AAAA YETER BE BİRAZ HAVA ALIN SAKİNLEŞİN DİYE DIŞARIYA ÇIKTINIZ Bİ HAVANIN KOKUSUNU İÇİNİZE ÇEKTİNİZ(Tabi Katsuki o sırada İzuku'yu düşünmekle meşguldü)AMA SİZ HALA BÖYLE SEBEPSİZCE KAVGA ETMEYE DEVAM EDİYORSUNUZ EĞER BİR DAHA BÖYLE SAÇMA ŞEYLER YÜZÜNDEN KAVGA EDERSENİZ,SEBEPSİZ YERE TARTIŞIRSANIZ GERÇEKTEN DIŞARIDA DOLAŞMANIZI YASAKLARIM!!
Mitsuki sadece onlar tartışmayı bıraksın diye böyle şeyler diyordu.Yoksa asla yasaklamazdı.Hem zaten yasaklarsa Rin'in gece gizlice camdan kaçmaya çalışacağını ve sonucunda tüm gece boyunca kapıda bekleyeceğini biliyordu.
Rin:Anne anne tamam özür dileriz lütfen yasaklama lütfen lütfen lütfennn!*ve biraz daha yalvarma sesleri*
Katsuki:amaaan çokta şeyimdeydi zaten.
Tam arkasını dönüp geri yatağına oturacakken kardeşinin yalvarmalarına dayanamadı ve onun için özür dilemeye karar verdi.
Katsuki:Bunu yapmaktan nefret ediyorum ama anne özür dilerim.
Mitsuki:*sırıtarak*hah özür dileyeceğinizi biliyordum o yüzden sizi kandırdım.
Rin:ne yani şimdi biz senden özür dileyelim diye böyle bir şakamı yaptın?
Mitsuki:evet ve sonuç tahmin ettiğim gibi başarılı sonuçlandı.
Katsuki:YAŞLI KADIN NE YAPTIN LAN SEN!
Rin:ABİ SUS YOKSA TÜM KIYAFETLERİNİ ÇALARIM GÖRÜRSÜN!
Katsuki:İYİ LAN SIRF SEN ÜZÜLME DİYE SUSUYORUM!
Mitsuki onları yine böyle görünce yüzüne küçük bir sırıtma takarak aşağıya doğru indi.Ve okul başlamadan önceki bir gün böyle eğlenceli bir şekilde bitmiş oldu...
DİPNOT:Eğer bu Rin ile Katsuki neden okul şeyleri almadı derseniz diye açıklıyorum zaten onlarınki önceden hazırdı yani önceden Mitsuki ve Masaru almıştı.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hellooooo nasılsınız bebeklerimm?Evet biliyorum bu bölümde fazla bakudeku ya ağırlık veremedim genellikle bizimkilerin mal kavgasını gördük ama bir okul açılsın ben o bakudeku sahnelerine daha fazla ağırlık vereceğim.Bir dahaki bölümde görüşmek üzere bay bayyyyyyy!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[My Beatiful Prince][Fantasy AU][Bakudeku]
Short StoryBakudeku Fantasy AU Japonya'nın prensi Katsuki Bakugou ile sıradan bir köylü olan İzuku Midoriya.Bu iki isim şehirde birbirine zıt iki kişinin ismi gibi durabilir.Ama aslında bu iki kişinin ardında ne tür bir duygu yatıyor?Merakınızı gidermek istiyo...