začátek

90 3 0
                                    

Chystal jsem se na představení našeho auta.Pak do mě někdo vrazil nebylo to překvapivě byl to můj milý kolega a řekl mi "nemáš tu co dělat frocku ,být tebou tak jdu někam kde nebudu překážet,jinak otec musí být slepý že nevidí že nemáš talent" po tech slovech mi ještě  dal facku měl by být rád že mu dal můj táta šanci ale mìsto toho bije mě to jsem nepochopil.

Pak se na představení choval jako by se nic nestalo a táta nic nepoznal to mě ještě víc vytočilo,ale radši jsem mlčel abych nedostal ještě jednou .Fakt stát po tom všem vedle něho nebylo zrovna příjemné ale co jsem měl dělat,potom jsme když se táta nedìvál mě kopl a řekl opět to že nemám nic v f1  dělat když jsem došel na pokoj bylo mi hrozně.

Pak mi zavolal můj bývalý kolega Checo Pérez"ahoj Lanci jak je?U mě všechno v pořádku"zněl dost v klidu ,já prvně pověděl že je to dobrý ale asi něco poznal tak začal"ale zníš nějak divně jako bys měl problém znám tě dva roky a myslím že jsi brečel"no tak sem mu to o Sebovi pověděl "to by měl vědět tvůj táta"pověděl a já na to odpověděl to bude ještě horší ,zatím si to nech pro sebe já nechci aby to otec věděl . Z nelibosti souhlasil ale možná jsem to fakt měl povědět otci ale já se Seba moc bál,věděl jsem že když mě jednou zbil udělá to znovu ale v té době jsem fakt nechtěl nic řešit, tak moc jsem byl vystrašený .

Pokračovaní příště

Proč tati?Kde žijí příběhy. Začni objevovat