Po mimo ,że zerwaliśmy myślałem ,że jeszcze jest dla nas jakaś nadzieję, że do siebie wrócimy jednak byłem w błędzie. Ty już dawno o mnie zapomniałeś i jesteś z kimś innym.
Cholera mogę powiedzieć tyle ,że po prostu zjebałem .....
Jednak czy ktoś skrzywdził cię tak cholernie bardzo ja ?
Czy ktoś tak jak ja doprowadził cię do przelania mnóstwa łez ?
Po prostu nie zasłużyłem na ciebie zawsze byłeś zbyt dobry dla mnie ....
Tęsknię za tobą i twoją uroczą twarzą ozdobioną wieloma piegami ....
Tęsknię za twoimi zielonymi, miękkimi włosami ,które zawsze dodają ci cholernego uroku ....
Jednak już nigdy do siebie nie wrócimy i powinienem się pogodzić z tą cholerną rzeczywistość choć jest cholernie trudna bez ciebie i twojego idiotycznego uśmiechu ,który zawsze mnie zapewniał ,że wszystko będzie dobrze i podnosił na duchu .....
Kocham cię dlatego cieszę się twoim szczęściem ....
Naprawdę wyglądasz na szczęśliwego ....
Cieszy mnie to mnie chodź jesteś szczęśliwy beze mnie .....
Dlatego wiedz ,że jeżeli ktoś złamie ci serce zawsze będę tutaj na ciebie czekał ....
Po mimo tych wszystkich ran ,które Ci wyrządziłem nikt nigdy nie pokocha ciebie tak bardzo jak ja .....
Jednak jesteś szczęśliwszy i to się teraz kurwa dla mnie liczy .....
Te myśli przeszły przez jego głowę w chwili gdy zobaczył zielonowłosego chłopaka , który uroczo chichotał spędzając czas ze swoją obecnie drugą połówką.Uśmiechnął się sztucznie do siebie na ten widok i odszedł wiedząc ,że niestety musi się pogodzić z rzeczywistością ,w której on jest szczęśliwy bez niego.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Mam nadzieje ,że rozdział się spodobał
Jak ktoś chce mi dać pomysł na one shota z tego shipu to jest to mile widziane
Jeżeli rozdział jest za krótki to przepraszam
Wiem ,że nadal te one shoty nie wychodzą jakoś świetnie ale postaram się nad nimi popracować
Pozdrawiam wszystkich co to czytają
CZYTASZ
(=^・^=) 𝔹𝕒𝕜𝕦𝕕𝕖𝕜𝕦 𝕠𝕟𝕖 𝕤𝕙𝕠𝕥𝕪 (=^・^=)
RomanceDopiero uczę się pisać one shoty. Jak ktoś chce może zajrzeć do tej książki.