Eris yoğun ruh gücünü hissettiğinde koltuktan kalktı. Kama'nın geldiğini anlamıştı. "Hellen benim gitmem gerek" dedi.Çantasını topladı, montunu giydi ve atkısını taktı.Kapıyı açan Hellen'a gülümseyip evden çıktı kız. Merdivenlere oturup ayakkabılarını giydi ve ayağa kalktı. "Görüşürüz Hellen" dedi ve Hellen'ın kapıyı kapatmasını bekledi. Merdivenlerden inerken apartmanda kimsenin olmadığından emin olup eldivenlerini geçirdi ellerine. Merdivenleri inmeye devam ederken fısıltıyla "Yoshito" dedi ve eldivenlerinin ruh gücünü hissettiğini anladığında kapıya doğru ilerledi Eris.Dışarı çıktığında iki blok ötedeki Kama'nın arabasını gördü. Sürücü koltuğunun camı inerken Kama'nın sinirli yüzüyle karşılaştı Eris.Kama "Hadi sallanma Eris!" diye söylenmeye başlamıştı bile. Kız arabanın yanına geldiğinde kapıyı açtı ve Kama'nın yanındaki koltuğa oturdu.Kama aracı sürmeye başladığında Eris'in eldivenine takıldı gözü. Koyu maviydi rengi."Bir şey mi oldu Eris?"dedi merakla Kama. "Hayır" diye kestirip attı Eris.Kama'nın ısrar edeceğini düşünmüştü fakat öyle olmamıştı yol boyunca tek bir çıt bile çıkmadı.Evin önüne geldiklerinde Kama arabayı parke etti ve anahtarları cebinden çıkartıp kapıyı açtı. Uzun koridorun sonundaki odasına doğru ilerledi. Eris kapıyı kapatıp kapının çaprazındaki odasına girdi.çantasını koltuğa bıraktı, montunu ve atkısını çıkartıp odadan mutfağa doğru ilerlemeye başladı.Mutfağa geldiğinde masanın üzerindeki kurabiyelerden bir tane alıp ısırdı. "4 aydır ilk defa bir şey yiyorsun" dedi Kama neredeyse fısıltıyla. "Sana ne demeli? Kim bilir kaç aydır ağzına bir lokma sürmedin!" diye çıkıştı Eris tezgaha oturup sebilin musluğunun altına bardak koyup yarısına kadar dolmasını beklerken."Biliyorum" dedi Kama. Canı istemiyordu zorla yiyemezdi ya.Eris musluğun altına bardağı tekrar bıraktı ve tezgahtan aşağı indi."Böyle devam edersen öleceksin" dedi Eris huzursuz bir ses tonu ile. Gözlerini Kama'nın gözlerinden ayırıp eldivenlerine kenetledi Eris. Dehşete düşmüştü. Bir anda hissettiği ruh gücü azalmıştı. "K-Kama Eldivenlerin... eldivenlerin kırmıza dönüyor"