2.Bölüm

24 1 0
                                    

"2. Takım Kaptanı Eris Shida ve Teğmen Kama Yira yaklaşık beş dakika önce gerçek dünyadan Ameia'ya geçiş yaptılar. Şu anda 2. Takımın revirindeler." dedi gözetmen Roa.Ameia'daki en bilge kişi ve 1. Takım kaptanı olan Vizco başıyla onayladı. "Eris'i öldürün" dedi soğuk bir sesle. Nede olsa kız onun için bir tehdit idi. 38 güce sahipti,ondan sadece 8 eksiğine. Her gün güçleniyordu kız. Tek eliyle Ameia'daki kaptanlarının çoğunu devirebilirdi ve ölmesi gerekiyordu. Roa'nın şaşkın bakışlarına umursamadan bağırdı adam. "Ne duruyorsun? Takımını topla."
*************
"Kama geçit açmam gerek geride dur."dedi Eris. Gereğinden fazla gergindi kız.İki elini ileri doğru uzattı ve ilk ortada birleştirip sonra iki ayrı yöne açtığında yüzüne vuran rüzgarı hissetmişti. Önce Kama sonra Eris geçti geçitten. Direk 2. Takım binasının önüne gelmişlerdi. Kapıda gördüğü nöbetçilere "Teğmeni revire götürün. Ben gerçek dünyaya geri dönüyorum." diye seslendi Eris."Tamam Kaptan!" dedi iki nöbetçide aynı anda ve Kama'yı revire götürmek üzere kaldırdılar. "Sakın unutmayın! Ne az ne çok yedireceksiniz!" diye bağırdı ve gerçek dünyaya geri dönmek üzere yeni bir geçit açıp içine girdi. Gitmek istediği yeri düşündü ve kapı orada açıldı. Biraz yürümeye ihtiyacı vardı. Belkide yeni güçlere. Sokakta sadece ayak sesleri yankılanıyordu. Eris birden yüksek ruh gücünü hissetti ve elini saldırının geleceği yöne çevirdi.Saldırı elinin içinde kaybolmuştu. "S-sen nasıl" dedi Roa. Aptal gülümsemesini takındı Eris ve yolun ortasında durdu. "Benimle savaşmayı düşünmüyorsun değil mi?" dedi gülerek Eris.Sinir etmişti çocuğu. Bunu bildiği için gülüyordu kız. "Seninle savaşacağım ve o güçleri içinden sökeceğim" dedi Roa kararlılıkla. " Çıkın çocuklar" diye devam etti Roa. Eris'in her yanı Mounalar ile dolmuştu. Eris fısıltıdadı. "Kükre Nidae"
*********
Hikara 1. Takımın binasına doğru koştu ve kaptanın odasına daldı. "Eris..Eris Roa ve bekçileri öldürmüş! Rüzgar gücünü elde etti ve bunu Roa'yı öldürerek yaptı!" Nefes nefeseysi Hikara. Sonunda durdu ve bir kaç dakika bekledikten sonra "Eris öldürdüğü adamlarla yere kocaman bir gülen yüz çizmiş" dedi.Vizco tanıyordu kızı tabii ki böyle yapacaktı. Eris idi bu hafife alınamazdı. Ayrıca durdurulamaz olacağından korkuyordu adam. Kız tam bir piskopattı, gözünü kırpmadan tüm Ameia'yı havaya uçurabilirdi. Yukia'sı Nidae'ninde çok güçlü olduğunu biliyordu. Her ne olursa olsun kızı öldüreceğine yemin etti Vizco.

MOUNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin