Ep2: ជួបភ្លាម ញោះភ្លាម!

1.2K 121 1
                                    

Kai:<រឿងនិងបងសុំទោសតែបងមកបន្តកុងត្រាយើងទៀតបងjiminព្រមបន្តនោះបងតម្លើងថ្លៃខ្លួនអោយ15លានវ៉ុលយ៉ាងមិចដែរអានទៅ>(kaiយកក្រដាសកុងត្រាពីកាបូបដៃគេមកអោយjimin)

Jimin:<អានហើយ>(jiminយកក្រដាសមកមើលរួចក៏ហែកនៅមុខkai)

Kai:<jiminហួសហេតុពេកហើយណា>(kaiចាប់ ផ្តើមខឹង)

Jimin:<អ្នកដែលហួសហេតុគឺបងមិនមែនខ្ងុំទេ>

Kai:<ចឹងហេសចុះឯងមានដឹងខ្លួនទេថាឯងល្បីព្រោះអ្នកណាហាស>(kaiស្រែកថាjimin)

Jimin:<ខ្ងុំមិនមែនល្បីព្រោះបងទេ  ខ្ងុំល្បីព្រោះរូប រាងកាយខ្ងុំមិនមែនដូចបងទេបង្កើតក្រុមហ៊ុនតារាថត100ប្លង់អោយ5លានវ៉ុលទេបងមើលងាយតារាដូចខ្ងុំពេកហើយនៅមានទៀតដែលបងមានលុយមានឡានមានផ្ទះវីឡាមានអ្វីៗគ្រប់យ៉ាងបានមកពី ណាគឺបានមកពីខ្ងុំបងគួរតែអរគុណខ្ងុំទើបត្រូវ> (jimin rapម៉ាខ្សែ)

Kai:<នេះឯង>(kaiទ្រាំមិនបានរកដាល់jimin តែ jungkookឃាត់)

Jungkook:<ឈប់ភ្លាមណាបងគ្មានសិទ្ធិដាល់ jiminទេ>(jungkookស្ទុះរុញkaiចេញ)

Kai:<ឯងចៀសចេញទៅកុំធ្វើអោយខ្លួនឯងធ្លាក់កូដ
អោយសោះចៀសចេញ>(kaiរុញjungkookចេញ)

Jungkook:<បើខ្ងុំអោយបងដាល់jiminដោយ សារខ្លាចធ្លាក់កូដនោះខ្ងុំសុខចិត្តធ្លាក់កូដវិញល្អជាង>

Kai:<នេះឯង>(kaiក៏ដាល់jungkook)

         ឌឹបៗ(ពួកគេដាល់ទៅដាល់មក)

Tae:<ឈប់ភ្លាម ប្រាប់ថាអោយឈប់ អាយយយ>
(Taeឃាត់មិនឈ្នះគេក៏ឈរស្រែកអស់សំឡេងពួកគេក៏ឈប់)

Tae:<លោកឆាប់ចេញពីខនដូខ្ងុំទៅបើមិនចេញទេខ្ងុំ
និងប្តឹងប៉ូលីសអោយបងចាប់លោក>(taeឈរចង្អុល
ទៅទ្វារkaiឮហើយក៏ដើរចេញទាំងខឹង)

Jimin:<បងkaiនិយាយមិនចេះស្តាប់គ្នាប្រាប់ហើយថាមិនបន្តហើយនៅមកតោងទៀមទៀតអាយយយ>(Jiminទាញក្នើយលើសាឡុងគប់ពេញខនដូរួចក៏អង្គុយវិញ)

Tae:<ត្រជាក់ចិត្តសិនទៅណាjimin>(taeទៅអង្គុយជិតjiminរួចអង្អែលស្មាjimin)

Jungkook:<jiminហា៎បងទៅវិញហើយបងមាន ការងារត្រូវថតទៀតចាំជួបគ្នាលើកក្រោយសឺត> (jungkookនិយាយរួចអោនថើបក្បាលjiminរួចក៏ទៅបាត់)

ភារកិច្ចភ្ជាប់បេះដូង(Complete)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ