-Anket-

902 43 286
                                    

⇝Sence, Asagiri-sensei ile hangi mangakayla iyi geçinirdi?

∙Bence, kesinlikle AOT'un mangakası.

⇝Sence mangada kimler ölücek?

·Bence, Aku hakkın rahmetine kavuşur gibi... Onun dışında Dazai, ölecek gibi geliyor bana. Hatta aklımda büyümüş Kyouka ve Atsu'nun onun mezarını ziyaret ettiği bir kare bile oluşturdum...

⇝Sence, seride işe yaramaz bir karakter var mı?

·Ya, hayır aslında ama illa birini seçiceksem galiba Haruno olurdu.

⇝En sevdiğin kız karakterler?

·Higuchi bebişim ondan sonra Kyouka bebiş ve ondan da sonra Yosano abla. Hepsini seviyorum aslında ama bunlar top 3.

⇝En sevdiğin erkek karakterler?

·Dazai şerefsizi, Gogol, Yumeno(?) cinsiyeti belirsiz evladım ama bence erkek çünkü;

·Dazai şerefsizi, Gogol, Yumeno(?) cinsiyeti belirsiz evladım ama bence erkek çünkü;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Looking sharp mayoi kartında erkek kıyafeti giyiyordu.

⇝"Seni seviyorum ama senden nefret ediyorum ama seni seviyorum." dediğin karakter

·Dazai ve Fyodor.

⇝Favori mafya karakterin ve en nefret ettiğin?

·Higuchi. Nefret ettiğim Mori(mangayı okuyana kadar seviyordum.)

⇝Favori ajans karakterin ve en nefret ettiğin?

·Dazai. Nefret ettiğim yok.

⇝Favori Lonca karakterin ve en nefret ettiğin?

·Louisa. Nefret ettiğim yok.

⇝Favori Meleklerin Çürüyüşü karakterin ve en nefret ettiğin?

·Gogol. Nefret ettiğim Fu(c)kichi

⇝Favori Av Köpekleri karakterin ve en nefret ettiğin?

·Sorunun asıl cevabı spoi olucak o yüzden Tettcho. Nefret ettiğim Fu(c)kichi.

⇝En sevdiğin villain?

·Fyodor.

⇝Keşke gerçek olsa dediği karakter?

·Fu(c)kichi ve Mori dışında hepsi. (GERÇEK OLSALAR BİZE BAKICAKLAR LAN BİZE Mİ?!)

⇝Lucy mi Kyouka mı?

·Kyouka bebiş qwq

⇝Gin mi Ryuu mu?

·Gin dicem

⇝Bir karakteri seriden silme şansın olsa hangi karakter olurdu, neden?

·Ben hiç birini silmezdim, hepsinin bir görevi var ama Haruno dicem yine tek o var çünkü :')

⇝-manga spoil- Sence Agatha ne bok yiyecek?

·Valla, bu da birilerini doğrar gibi. Bence kötü karakter ablamız, çay içerek şehir yok eden bir manyak çünkü.

⇝Chuuya'nın geçmişi hakkında ne düşünüyorsun? -SB spoi-

·Ben, saçma buldum açıkçası. Artık Chuuya değil Dolly oldu çocuğumun ismi...

⇝Favori shipin?

·Ama bu çok zor... HigcuhixRyuu galiba

⇝En sevmediğin ship?

·Soukoku, ya shipperlarının "çoğu"aşırı derece de toxic o yüzden ve ben ikisini yakıştıramıyorum. Hatta, şuan bunu dedim diye linç bile yiyebilirim. O derece toxic insan var aralarında.

Canım sıkıldı ve işte anket yapiyim dedim.

bungoustraydogsxokuyucu şeysiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin