Showtime

239 16 6
                                    

Jednodílná oddychová prasárnička pro všechny zhýralé dušičky.

Hlubší smysl v tom nehledejte 😊 Potřebovala jsem si na chvíli odpočinout od svého připravovaného psychologického dramatu (na kterém pilně pracuju a bude tu (snad) do konce roku! Víc info kdyžtak na instagramu teagauri)

! 18+ !

_

Mám dlouhej seznam kluků, který jsem šukal.

Obvykle si nepamatuju jména, protože je vlastně vůbec nevyžaduju, takže většina položek na seznamu vypadá nějak takhle:

Blonďák

Stál za hovno, ale měl hezkou a úzkou prdel

Třicátník?

Ponožkáč

Piraňa (protože při kuřbě až moc používal zuby)

Prej heterák, tak určitě:)

Panic č.7

Nejhorší Tinder rande - příště nebrat!

A tak no. Jestli jsem na to hrdej? No, moc ne.

S mojí sebehodnotou to ale nemá nic společnýho. Spíš to má co dočinění se jménem, který tam furt není a já bych si moc přál, aby bylo.

Dean.

Nepochopte mě špatně. Deanů je tam hned několik, ale ani jeden z nich nebyl ten, kterýho bych si tak přál.

Dean, kterýho mám na mysli, bydlí v bytě naproti přes ulici. A nejlepší na tom všem je, že mu vidím hnedka do ložnice. Přímo z té svojí.

Jakože fakt.

Což znamená, že už jsem viděl spoustu věcí. Tak například: Jednou ráno si vylil kávu na kalhoty, přímo do rozkroku, a když se to snažil marně usušit ručníkem, ztvrdnul u toho. A já taky. Nebo jindy si oblékal ponožku, poskakoval při tom na jedné noze, ztratil balanc a dopadl na vázu, kterou rozbil. U toho jsem teda neztvrdnul, aspoň myslím. Jo a taky si pamatuju, jak se jednou večer převlékal do pyžama a když byl nahej, prohlížel si v zrcadle svoje péro, který si párkrát pohladil. U toho... jsem taky ztvrdnul.

Takže je dost očividný, že mě ten chlap prostě bere. Docela dost.

Jo a taky je to tak trochu cápek, kterej mi chodí opravovat trubky. To, že bydlí naproti jsem zjistil úplnou náhodou.

K mojí smůle je můj byt novostavba, takže se trubky neserou příliš často. Takže tu byl asi jen dvakrát. Podruhý jsem si do trubek udělal díru sám, jen abych měl záminku ho sem pozvat, což okamžitě prokoukl. Ale měl jsem aspoň suprovej výhled na jeho zadek, zatímco se ohýbal pod dřez, takže aspoň něco.

Jestli jsem si u toho představoval, jak mu ho tam zasouvám? ...Možná chvíli.

_

Z práce přijdu naprosto vyřízenej.

Emily, se kterou vždycky chytnu směny já, protože nikdo jinej s ní dvanáctihodinovou šichtu brát nechce, pořád o něčem žvanila. O tom, jak je její máma totální blázen a předešlou noc ji našli ve tři ráno nahou na zastávce. O tom, jak se jí uloupl kus umělýho nehtu a že bude muset na opravu do salonu. O tom, že kluci jsou kreténi. A taky, jestli s ní nechci někdy někam vyrazit.

Na to poslední jsem řek, že jo, ale v plánu to určitě nemám.

Pracuju na benzince a úplně to tam nenávidím. Zaprvý proto, že mi to akorát připomíná, jak jsem neschopnej, že jsem nebyl dostatečně akademicky důslednej, a proto mě vyhodili z vejšky, a za druhý proto, že je ta práce prostě totálně nahovno. Dělám tam už třetím rokem, takže se degradace postupně zpomaluje, ale první rok jsem cítil, že mi při každý směně tak trochu odchází mozek.

ShowtimeKde žijí příběhy. Začni objevovat