Lilianne

3 1 0
                                    

Deze story gaat over een meisje genaamd lilianne
(Een echt gebeurt verhaal met veranderde namen)

Een klein blond meisje met lange haren, een zwierige kledingstijl, glimlachje op der gezichtje, sprankelende groene oogjes en de vriendelijkheid die ervan af straalt.. ze groeide op in een buurt wat eigenlijk niet goed voor der was.. ze maakte vrienden die niet goed voor der waren en haar in de problemen brachten.. en dat is waar alles begon...

Lilianne heeft een hart van goud en probeert altijd alles en iedereen om der heen tevreden te stellen zelfs wanneer het gaat over haar familie. Op een dag werd ze goeie vriendinnen met een meisje genaamd paisley en dat is de dag waarop alle ellende zou beginnen alleen had ze dat nog niet door..
Jaren verstreken en de gezelligheid nam toe, namate ze ouder werden hoe erger de gesprekken werden..
lilianne was ongeveer 15 jaar oud toen ze echt een beetje de verkeerde kant op ging door paisley.. paisley was een slechte invloed op der en dat zag iedereen om der heen behalve zij zelf... hoe langer lilianne met der omging hoe erger de situatie werd..
ene ruzie na de andere met familie en andere vrienden en dat allemaal doordat lilianne zo beinvloed was door haar oh zo leuke vriendin...

Paisley kreeg op een gegeven moment een vriend en liet lilianne ineens stikken zo simpel als dat, ze had wel vaker dingen uitgespookt bij lilly en ook best wel erge dingen alleen werd het namate de tijd erger en erger. Na weinig contact nog gehad te hebben met paisley begon lilianne weer een beetje op t goede pad terecht te komen, ze zocht hulp voor haar depressie en deed weer der best op school, je zag dat ze haar best deed om er boven op te komen.. haar hulp was op een gegeven moment niet meer nodig omdat het best goed ging... tot dat paisley weer in beeld kwam.. toen was lilly weer helemaal terug bij af.. ze huilde zich weer elke avond in slaap en dacht alleen maar bij haarzelf "ik ben niks waard, ik doe niks goed" "voor wat ben ik hier nog"

Begrijp me niet verkeerd want natuurlijk lag het niet helemaal aan die vriendin van der maar door haar invloed liet lilly zich wel leiden... lilly deed steeds vaker stiekeme dingen achter haar ouders hun rug om waardoor haar ouders als ze er steeds achter kwamen heel erg teleurgesteld waren en boos.. haar ouders werden strenger en strenger en lilly was weer zo diep in de put dat ze bij niemand meer terecht kon..
alhoewel ze net weer een half jaar clean was van zelfmoord pogingen en gedachtes deed ze toen ze in een black out zat weer een poging en kon ze weer opnieuw beginnen waar ze was.. ze deed op dit punt niks meer aan school en niks kon der meer schelen, ze werkte niet, spijbelde, zocht de foute jongens op en zocht geen hulp meer...

Op dit moment is lilianne 20 jaar oud en leeft ze haar leven zoals ze dat altijd al heb gewild.. ze heeft misschien geen vrienden waar ze mee kan praten en die voor der klaar staan, ze heeft dan ook geen hulp die haar door der zoveelste depressie heen sleurt maar ze probeert het wel helemaal zelf, ze probeert der hele leven weer op te pakken zoals het altijd al had horen zijn...

Zit jij zelf met gedachtes of weet je niet meer hoe je je moet voelen.. twijfel niet langer en schakel hulp in, vertel het tegen een familielid die je vertrouwt of tegen iemand waar je alles bij kan zeggen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 06, 2021 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Als klein meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu