Kochani.
Przeklinałam i wyzywałam więcej niż przeklinam i wyzywam cały rok.
|TW: przekleństwa, wyzywanie, spoilery itp|
ADAM TY CHUJU JEBANY KURWA JAK JA CIEBIE KURWA SPOTKAM TO SPIERDALAJ BO CI NOGI Z DUPY POWYRYWAM.
AGGGGGGAGGAGAGGAGAGAGAGAGGGGHHAJJAAGGAH
*ANGRY YUKI MODE ON*
JA KURWA CI MÓWIE ADAM.
TY CO CHUJU JEBANY TY TY KASZOJADZIE PIERDOLONY KURWA.WYPIERDALAJ TY MAŁY CHUJU JEBANY NIKT CIEBIE TU KURWA MAĆ NIE KOCHA no może oprócz tadashiego ALE GO POMIŃMY.
JA A CI NIGDY KURWA NIE WYBACZE ZA TO CO ZROBIŁEŚ CHERRY'IEMU. TY POJEBIE JAK KURWA MOGŁEŚ!? DO CHOLERY JASNEJ JA CIE NA POCZĄTKU LUBIŁAM BO WYDAWAŁES SIĘ KURWA FAJNY ALE NIE WIEDZIAŁAM ŻE JESTEŚ TAKI POJEBANY!
POKURWIŁO CIĘ? JA CI CHUJU ŻYCZE KURWA ŻEBY TWOJA PODUSZKA BYŁA Z OBU STRON CIEPŁA. JA CI NAPRAWDĘ MÓWIĘ ŻE JA CI NIE WYBACZE.
JESZCZE TEN INCYDENT ZE ZŁAPANIEM CHERRY'IEGO.
CO DO KURWY TO BYŁO!?
JAK JUŻ TO GO MIAŁ JOE ZŁAPAĆ A NIE TAKI IDIOTA JAK TY. CZEMU BYLES TAK BLISKO JEGO TWARZY!? NO NO MOŻE IDIOTO BLIŻEJ GO PRZYTRZYMAJ!? I GDZIE Z TYMI RĘKAMI!?
GGGGGGRRRRRRRRR
PRZEZ CIEBIE BIEDNY KAROU SKOŃCZYŁ NA WÓZKU INWALIDZKIM zrobionym z carli xd.I CO TO KURWA JESZCZE RAZ BYŁO!?
TO BYŁA GRA NIE FAIR. JAK CIE ZOBACZE KURWA MAĆ KIEDYKOLWIEK TO SPIERDALAJ NO CHYBA ŻE CHCESZ STRACIĆ ŻYCIE.
KURWO NIE MASZ TALENTU, NIE IMPONUJESZ MI, WIDZIAŁAM LEPSZE.
WYPIERDALAJ, IDŹ SIE ZAJEBAĆ.
*ANGRY WDECH I WYDECH*
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
*pisk*
*wdech i wydech i płacz*
REKI MOJE KOCHANIE NIE PŁACZ :'C WSZYSTKO BEDZIE DOBRZE!!! JA TO WIEM NIE UCIEKAJ ZACZEKAJ NA LANGE I GO PRZYTUL I POCAŁUJ!
WY BEZ SIEBIE NIE PRZEŻYJECIE ANI JEDNEGO DNIA!!!
I CZEMU ODDAŁEŚ OZNAKĘ S?
CZY TY CHCESZ SKOŃCZYĆ ZE SKATEBOARDINGIEM?*płacz który jest podobny do ataku paniki* reki...
*Brak oddechu i cudowne utrudnienie oddychania* reki wracaj...
. . .
Ten odcinek mnie wykończył...
. . .
Japierdole...
CZYTASZ
Pierdolnik weeba i yaoistki(Cz1)
HumorBLAGAM NIE CZYTAJCIE TEGO TA KSIAZKA JEST KRINDZOWA NIE MOGE USUNAC TEJ KSIAZKI ALE MOGE WAS OSTRZEC W OPISIE