1.Bölüm

4 1 0
                                    

Umm ... Merhaba? Ben Lindsey 17 yaşındayım ve Fransa da yaşıyorum. Yaani şu anlık. Şu bir derken söylemek istedim. Artık liseyi bitirdiğim için güzel okullara e mail attım. Yarın sonuçlanacak. Yurt dışında çok çıkmadığım için çeşitli şehirler bile pek gitmedim diğer ülkeleri hep filmlerden biliyorum neyse. Benim hedefim New York da ki NYU çokk fazla istiyorum. Sakinliğe o kadar alıştım ki belki de, hayatımda daha çok heyecan arıyorum. Şu an saat çok geç sanırım 2 ye geliyo artık uyumam gerek.

Günaydınn !!! Şu an asla heyecanımdan duramıyorum o kadar o kadar mutluyum ki, sabaha karşı saat 6 da bilgisayarıma geldi bende fark etmeden gözlerimle maili açtım. KAZANMIŞIM AMK !!!!! Pardon. Böyle bi okulu kazanmış olabileceğime kendimi inandıramıyorum. Okul 2 hafta sonra başlicağı için sanırım 2-3 gün sonra ev bakmaya babamla beraber gidicez.

 Dün evi gezdik. Maili açmamın üstünden 5 gün geçti ama ben hala inanamıyorum. Neyse. Fazla mı Beni seç oldu? nnwjdnvdvhkhj

ev o kadar güzel ki eski tipli bi ev ama böyle yani duvar kağıtları eskitme? sanırım böyle söyleniyodu. İçinde eskimemiş demirden bi masa vae ev sahibi almış sanırım simsiyah ve aşşırııı güzel.

Okulumun başlamasına 2 gün kaldı. Ev tamamen bitti. Anlatiyim hemen:

Ev sanırım 2 + 1 ve bir oda arkadaşı var. İkimizin alanı ayrıca. Ev Amerikan mutfak. Dediğim gibi duvar kağıtları biraz eskitme gibi benimkinin rengi biraz daha maviye kaçan bi turkuaz. Less'in odası da daha pembe tonları ama açık bi pembe. Bu arada Daha Az benim oda arkadaşım. Hayatımda ben en tatlı kız. Nasıl tanıştığımızı şimdi anlatmicam. Odalarımız yatalkarının iskeletleri söylediğim masaya çok benziyo, çok çok çokkk güzel ama odalarımız. Küçük bir mutfağımız ve küçük bi televizyonumuz var. Masanın tam karşısındaki duvarda benim odamınkinin biraz daha koyusu bi duvar kağıdı ve onun da önün çok güzel ve yumuşacık sapsarı bi koltuk var. Bi de banyomuz var zaten. Başka bişeye gerek var mı. evimiz tamamen hazır. Yarın buranın elektiriği ve suyu aktifleşicek.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 08, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sessizliğin GeçmişiWhere stories live. Discover now