Mituri urbane

1.8K 54 2
                                    

Deși majoritatea legendelor urbane există încă din perioada interbelică, în ultimii ani au ieșit la suprafață din ce în ce mai multe - e clar, Bucureștiul a devenit mai ceva ca Triunghiul Bermudelor. Forțele mistice și necurate din ziua de azi implică ambulanțe negre pline cu organe, linii RATB neînregistrate, biserici transformate în teritoriul lui „Scaraoțchi" și chiar criminali în serie care își aleg prada în cluburi...Sună cunoscut?

Dacă ar fi să o luăm în ordine cronologică, primele activități așa-zis „paranormale" implică clădiri bântuite, precum faimosul orfelinat de pe strada Franceză sau una dintre casele de pe strada Mântuleasa. Da, este adevărat! Diavolul este unul dintre cei mai cunoscuți agenți imobiliari de pe piață, iar când se oprește în capitală, îl puteți găsi la reședința numită „Casa Diavolului" (un nume foarte inspirat, ce putem spune) de pe strada Praporgescu. În acest loc se presupune că există o entitate demonică, plină de furie, ce poate fi simțită de la câțiva kilometri depărtare. De asemenea, în nopțile cu lună plină, numărul 666 apare misterios pe peretele exterior al casei.

Dacă nu știați, cel-ce-nu-trebuie-numit se plimbă și cu RATB-ul. În ultima vreme, au apărut zvonuri despre linia de autobuz 75, cu ruta Piața Rosetti - Gara de Nord scrisă pe o bucată de hârtie. Singura sa pasageră a declarat că a fost o experiență înfricoșătoare, întrucât în timpul călătoriei a început să simtă un miros îngrozitor, comentat ulterior de șoferul fantomatic.

Nu puteam să închei fără să prezint mitul meu preferat, singurul care a reușit să ajungă și la televiziuni : ambulanța fantomă sau salvarea neagră. Inițial, zvonul a plecat din zona Argeșului, însă, deoarece automobilul funcționează cu forțe satanice și nu cu benzină, a ajuns și în Bucuresti, unde s-a plimbat din Tineretului până în Colentina, selectând noi...donatori de organe. Încă așteptăm varianta oficială a poveștii, eventual o rută și un orar, pentru că martorii sunt puțin cam confuzi - ba e albă și vine după lăsarea serii, ba e neagră și circulă la răsăritul soarelui.

Prin urmare, nu fiți dezamăgiți dacă nu ați experimentat până acum activitățile paranormale bucureștene. Însemnați-vă cu grijă în calendar datele în care pică luna plină, chemați-vă prietenii să vă ajute cu un ritual satanic sau două și cu siguranță veți avea mai multe șanse. Până atunci, vă recomand să evitați „cursele speciale" după ora două și să vă asigurați că nu aveți 666 de paiete pe rochie, înainte să plecați în BOA.

LegendeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum