Harley 'in Ağzından
Kutuyu açtığımda içinden mor bir gaz çıktı. Gerisi karanlık...
Lucy 'nin Ağzından
Serena ;
- Bu gece değerli madenler müzesine gidip kryptonite (yanlış yazmış olabilirim) çalabilirsin mesela. Baban kesin bundan etkilenir. Nede olsa elinde Superman 'i yenecek bir maden bulunmuş olacak.
- Hımm aslında iyi fikir. Teşekkürler Cat ! Peki ya sen gelmiyecekmisin ?
- Saçmalama Lucy. Bu senin şovun. Eğer ben gelirsem koskoca Joker 'i etkileyecek bir soygun olmaz. Ben gidip bir kuyumcu soyucam.
- Sen gerçek bir dostsun Serena.
- Sende Lu.
Cat ile birbirimize sımsıkı sarıldık. O gerçekten müthiş bir dost.
Serena;
- Neyse ben gideyim Joker ile aynı evde olmaktan hoşlanmadığımı biliyorsun.
- Hahaha ! Tamam ama mesaj atmayı unutma !
- Asıl sen unutma Bayan deli.
Serena el sallayıp camdan çıkmıştı. Ben plan yapmakta iyi olmadığım için çoğunlukla bu konuda Cat 'den yardım alıyordum ya da babamdan bir plan alıyordum. Evet bu gece kesinlikle benim gecemdi. Normal kıyafetler rahat olmadığı için kendime yeni bir kostüm yapmıştım ;
(Bu kıyafet League of Legends Deki Jinx 'in kıyafeti arkadaşlar )
Joker 'in Ağzından
Yaptığım kendime özgü silahı bitirmiştim. Ah bu silahı o salak yarasanın ve ailesinin üzerinde denemek için sabırsızlanıyorum. Hahaha !
Ama şimdi gidip Harley 'le ilgilensem iyi olacak. Şu sıralar şeytanımı çok fazla boşladım doğrusu.- Harley? Şeytanım neredesin ?
Harley ve benim odamıza girdiğimde Harley 'i yatakta yatıyor buldum. Önce uyduğunu düşündüm ancak cidden çok garip görünüyordu.
-'Harley ? Harley 'e yaklaştım ve tam ona doğru eğilecekken gözlerini açtı ve tiz bir çığlıkla bağırdı ;
- Sende kimsin be !?
Lara'nın Ağzından
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜÇÜZLER ; BİR J VE İKİ QUİNN (TAMAMLANDI)
FanfictionGotham Kral ve kraliçesinin üçüz kızları... - Bunu bize neden yapıyorsun Lady!? - Çünkü herşeyimi aldınız Lucy!!!