Magnus:
Széppen lassan húzom fel a pólóját miközben csókolom tovább. Majd kibújtatom belőle. Imádom a kidolgozott felsőtestét. Végig simítom a kezemmel a nyakától egészen a nadrágjáig majd megragadom és még jobban közelebb húzom. Eközben ő is leveszi rólam a trikóm.
Alec:
Levettem róla trikót most épp a nyakát csókolom miközben ő a nadrágomnál matat. Szépen lassan kioldja a nadrágom és lejjebb húzza. Közben végig csókolja ő is a nyakam. Én még mindig szorosan az oszlopnak nyomva tartom.
Magnus:
A nyakától elkezdek lefele haladni majd leérek az előbb már kioldott nadrágjához. Egy rántással lehúzom rólam a nadrágot. Az alsógatya még mindig rajta maradt, de ha rajtam múlik nem sokáig.
Alec:
Épp lerántja rólam az alsógatyám is. Elidőzik egy kicsit odalent majd teljes torokkal befogad a szájába, amikor visszafele jön ráharap, felszisszenek. -Auuu!
Felnéz egy sanda mosollyal majd folytatja tovább az előbbit.
Magnus:
Mielőtt még elmenne abbahagyom a kényeztettesét és visszatérek a szájához. Beleharap az alsó ajkamba majd folytatja tovább a csókolásom. A nyelvünk vad táncot jár.
Egy pillanat múlva erős kezével megragad és megfordít. Már az oszloppal szembe állok továbbra is nekinyomva tart.
Alec: Belecsókolok a nyakába és letolom a nadrágját. -Mire készülsz? kérdi tőlem
Perverz mosollyal finoman beleharapok a nyakába miközben a lábaimmal utasítom, hogy álljon kisterpeszbe.
Magnus: Nem mostanában voltam én az alárendelt de tetszik. Pláne, hogy így feltalálja magát így engedelmeskedek neki és követem amit kér. Magyarul itt álok neki háttal terpeszben és várom a következő lépést, ami előbb be is következik mint gondolnám mert miközben ezen gondolkodok ő belém hatol. Felnyögők, de nagyon élvezem. Most épp lassabb tempóban cselekszik de érzem, hogy egyre jobban gyorsít.
Alec: Érzem, hogy lassan elmegyek de mégsem szeretnék így ezért eldurranásom előtt visszafordítom majd vadul megcsókolom és ettől majdnem egyszerre elérünk a csúcsra.
Egyszerre: Hát ez nagyon durva volt!Alec: -Mi lenne ha lepihennénk egy kicsit? És mutatok a szoba felé
Magnus: Mély levegőt veszek és miközben kifújom . -Ez egy jó ötlet.
Csak a legszükségesebb ruhadarabokat húztam magamra ahogy Alec is és megindultunk a szoba felé.
Amikor beértünk a szobába egy hirtelen ötletként átfutót az agyamon mi lenne ha folytatnánk. Így miközben Alec csukta be az ajtót és fordult be a szobába elkaptam megragadtam a nyakánál és csókolni kezdtem. Egy kicsit ellökőt -Megint?. Kérdi . -Végülis egyszer élünk! és folytattam is tovább.
Alec: Válaszolni sem volt időm mert újra nekem esett. Be kell vallanom nagyon tetszett úgyhogy belementem . Nyelvünk ismét vad táncot járt egymás szájában. Most Magnus nyom az ajtónak.
Magnus: Bár az erőm elveszett annyi maradt, hogy fogtam megfordítottam és az ágyra löktem. Majd rávettetem magam .
Alec: most én vagyok alul belecsókoltam a nyakába majd vissza a szájába. Eközben ismét megszabadított a gatyámtól.
Magnus: Most én dominálok amit ki is használok így miután a saját gatyám is levettem nem haboztam beléhatolni én nem finomkodok, sosem szoktam rögtön egy vadabb tempóban adok neki. Imádom amikor őszinték a nyögései. Mégjobban beindulok tőle. Egész végig vadul csókolózunk tovább. Amikor érzem, hogy nem bírom már sokáig elszakadtam a szájától és elkezdtem lefele csókolni a mellkasát majd amikor elmentem levetettem magam róla.
YOU ARE READING
Malec -Megmondtam, hogy ne flörtölj velem-
RomanceSpoiler! Érdemes a The Chain című számot hallgatva olvasni! és előtte megnézni a jelenetet. Van a 3 évad 12. része ahol Alec és Magnus edz ám ez nem tart sokáig mert Alec "letámadja" Magnust. Annak a résznek ott vége és a következő részben is csak...