Okul her zamanki gibi normaldi. Yani UA'deki bir okul için oldukça normal bir gündü. Artı olarak Kacchan normalden daha fazla sakindi. Yani... ne kadar sakin olabilirdi artık. Aizawa Sensei bizi bugün çok zorlamamıştı. Sınıfın sıkıcı bulduğu matematik dersi de gayet güzeldi. Okul başlayalı çok olsa da All Might'ı gördüğümde hala heyecanlanıyordum.
Aşırı normal bir gündü. Gündü diyorum çünkü öğle arasından sonra sınıf kapısının önünde yığınla insan görmeyi beklemiyordum.
İlk başta Kacchan yine mi biriyle kavga etti diye geçirdim. Ancak kapıda bekleyenler sadece bizim sınıftandı ve hiç tepki vermiyorlardı. Düşüncelerimi doğrulayan Kacchan'ın omzu bana çarptı.
"Oi orada öylece durmasanıza! İçeri girmeyi düşünür müydünüz?"
Fakat Kacchan bile onların dikkatini toplayamamıştı. Hala merak eden gözlerle sınıfa bakıyorlardı. En sonunda zorlanarak sınıfa girmiştim. Ancak sınıfa girdiğimde diğerlerinden farklı bir halim olmamıştı.
Küçük bir kız benim sıramda yatıyordu. Dur ne? Küçük bir kız benim sıramda mı yatıyordu? Benim? Sıram? Kızın siyah kısa saçları yüzünü kapatıyordu. Dizlerine gelen gül kurusu yıpranmış bir geceliği vardı. Ayakları ise çıplaktı. Dizini biraz geçen taytı yüzünden bacakları yara bere içindeydi. Nefes alışverişleri aşırı yavaştı ve bu tuhaftı. Onu revire götürmeliydik. Arkadakilerin bir şey yapacağı yok gibi göründüğü için kızı kucağıma aldım. Arkamı döndüğümde herkes bana bir cesede dokunmuşum gibi bakıyordu. Hayır, bu kız zayıf da olsa hala nefes alıyordu.
"O-orada durmasına izin veremezdim. R-revire gitmesi gerek. Çekilebilir misiniz? Biraz ağır da."
Herkes kenara çekilmişti. Aralarından hızla geçtim ve beni arkadan takip etmeye başladılar. Aslında garip bir şekilde bu kız hiç de ağır değildi. Yani kalem taşısam o bile daha ağırdı büyük ihtimalle. Abartmıyordum gerçekten. Bu kız anormal bir şekilde hafifti.
Recovery Girl ilk önce bana tip tip baktı. Sanki ona ben zarar vermiştim ya! Sonra ona olanları anlattım ve bana kız uyanınca haber vereceğini ve bunu Aizawa Sensei'ye anlatmamı istedi. Bende dediklerini yaptım işte.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Yeni bir kurgu ve ben ah. Kafayı yiyeceğim. 7/24 aklıma yeni kurgular geliyor. Artık aynı anda 3 kitap yazıyorum lksjafksjfasdjfhh. Ama mutluyum da :D Neyse bu bölümü bilerek kısa tuttum aklınızda merak uyandırmak için. Ama sanırım başlık ve açıklama her şeyi anlatıyordur- İkinci bölümü de yazdım ama onu yarın göndermeyi düşünüyorum sooo byseee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
мorѕ alғaвeѕι 〖MHA〗
FanfictionHafızasını kaybetmiş bir kız UA'deki 1-A sınıfında bulunuyor ancak kız dilsiz. Ve öteki tarafta kızı arayan birileri var... Kitap accuk TodoDeku içerir :D