# Özgecan Aslan

523 10 0
                                    

:-(  :-(   :-(   :-(   :-(   :-(   :-(   :-(   :-(   :-(

Mersin ' in Tarsus ilçesinde gerçekleştirilen vahşet 20 yaşında genç bir kızın hayatına son verdi. Kadın cinayetlerine damga vuran olay tüm Türkiye' yi yasa boğdu. Neyse ki  toplumumuz bu olaya duyarlı davrandı ve ülkenin dört bir yanında yürüyüşler , konuşmalar  ve protesto için bir araya gelindi.

BU OLAY BİR KADININ DAHA GÜLÜŞÜNÜN SON BULMASIYDI.!!

Arkadaşlar kan donduran bu vahşet hepimizi , kadın erkek demeden yasa boğdu. Bu çaresizliğin , duyarsızlığın sonuçlarını genç bir kız ödedi.Belki bundan önce buna benzer olaylar oldu ama bence bu olay kadın cinayetlerine noktayı koymalı. Sadece yasalarla  önlenemez kadın cinayetleri ...  Toplumumuz bilinçlenmeli , bizler bu olaya tepki göstermeliyiz . Şu an Mersin'  de hiçbir avukat bu vahşiliği gerçekleştiren kişileri savunmak istemiyor. Sadece avukatlar değil tüm Türkiye ayakta...

KADIN CİNAYETLERİNE  SON  VERİLMELİDİR !!!

Özgecan ' ın kanı yerde kalmamalı , onun gibi gencecik hayatların son bulmaması için gerek devlet gerekse halk tarafından gerekli önlemler alınmalıdır .

Arkadaşlar lütfen duyarlı olalım , taş kalpli olmayalım.

Buradan Özgecan ' a Allah' tan rahmet ,  yakınlarına baş sağlığı diliyorum .

Arkadaşlar hepinize teşekkür ediyorum. Bu yazıyı okuduğunuz için ...

Düşüncelerinizi , bu olaya karşı tutumunuzu benle paylaşırsanız mutlu olurum .

# Özgecan Aslan

BİR TUTAM AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin