Acum 18 ani (2003)
Mama mă strigă sa vin până la ea. Mă duc și văd o femeie cu un băiețel de mână.
Mi-Cha: Cine este femeia cu băiatul?
Mama lui Mi-Cha: Femeia este prietena mea din liceu, iar băiețelul este Seonghwa în vârstă de 5 ani.
Mi-Cha: Ca și mine.
Mama lui Mi-Cha: Da! Haide, duceți-va la tine în camera și jucati-va.
*Mi-Cha și Seonghwa merseră la Mi-Cha in cameră*
Mi-Cha: Asta este camera mea!
Seonghwa: Wow, e frumoasă!
Mi-Cha: Știu. Stai, cum te chema?
Seonghwa: Seonghwa, dar pe tine?
Mi-Cha: Mi-Cha.
Seonghwa: Câți ani ai?
Mi-Cha: Am ca și tine. 5 ani și sunt născută pe 12 iulie.
Seonghwa: Eu pe 3 aprilie.
*Am început să se joace cu ursuleții de pluș.*2004
Eu și mama mea trebuia să plecăm în Australia pentru câțiva ani, acest lucru însemnând că nu mai mă puteam vedea cu Seonghwa. Normal că la vârsta de 6 ani nu aveam telefon că sa pot comunica cu el, nici nu știam să scriu prea mult.Prezent (2021)
M-am reîntors în Coreea. Tot îmi aminteam de Seonghwa. Mă gândeam daca îl pot întâlni. I-am spus ideea mamei mele, dar ea a spus că mama lui Seonghwa și-a schimbat numărul și nu o mai are. Cea ce însemna că va trebui să îl găsesc eu.
Luni era prima zi de facultate. Eram la o facultate de muzica, mulți elevi care au studiat acolo au ajuns idoli kpop așa că m-am gândit să studiez și eu acolo mai ales că iubesc muzica de la 10 ani și acum am 23 ani. Până acum nu am făcut o facultate pentru că vroiam neapărat să studiez in Coreea. Cei 5 ani am lucrat la o firmă de telefoane unde doar vindeam, primeam salariul minim dar mă mulțumeam pentru că o aveam și pe mama mea care mă ajuta.
Aceste 2 zile de weekend s-au dus repede și eu trebuie sa merg la facultate. M-am trezit, am mâncat micul dejun, m-am spălat, m-am îmbrăcat în uniformă școlară adică aceasta:și eram gata de plecare.
Clasa mea era la etajul 3, colegii mei erau între 18 și 24 ani. Eram 30 de elevi doar in clasa mea, 13 fiind fete și 17 băieți.
Intră o profesoară înaltă, foarte frumoasă și eleganta in clasă. Ea se dovedi sa fie dirigintă noastă. Ea începu să spună numele fiecăruia și ne obligase să ne ridicam in picioare că sa ne vadă ea și colegii mai bine. La un moment dat aud Park Seong Hwa, când am auzit nu îmi vena să cred că sunt cu prietenul meu din copilărie in clasă. Aștept să treacă oră și în pauză mă duc la Seonghwa.
CITEȘTI
Prietenul meu din copilărie mă urăște.
Teen FictionMi-Cha și Seonghwa erau prieteni in copilărie până când Mi-Cha a trebuit să se mute în Australia pentru câțiva ani. Mi-Cha și Seonghwa s-au revăzut, Mi-Cha recunoscundul pe Seonghwa, dar el pe ea nu. Restul citiți în carte ❗ IERTAȚI GREȘELILE GRAMAT...