Past or future?

154 15 2
                                    

*flashback*
Už všetci odchádzajú z tejto blbej krajiny a ja sa ani nemôžem ísť pozrieť na koncert mojej obľúbenej skupiny do susednédo štátu. Ak sa teraz čudujete prečo teraz 16 ročné dievča plače na posteli, tak je to preto, lebo jejsestra odchádza do ďalekej Kanady a necháva ju doma napospas rodičom a jej mladšiemu bratovi. Keby s ňou aspoň môžem ísť, ale nie, moji rodičia vravia, že tam pôjdem až keď si dorobím školu. milujem 5SOS, ale čo mi to pomôže, keď ich asi nikd neuvidím  na pódiu??? Som taká naštvaná... Musím spraviť niečo, čo by rodičov poriadne naštvalo, nemúžem to nechať tak, keď ma tu chcúnechať zapadať prachom v tejto otrasnej krajine.

*end of flashback*

No a tak sa to začalo..vcelé to "vyzdobovanie" môjho tela. Samozrejme, že rodičia tým neboli dvakrát nadšení, ale nakonies sa s tým zmierili. A teraz mám 18 a o deň odlietam za sestrou a jej snúbencom do Kanady. Už som aj ukončila školu, ale aj preto, lebo rodičia ma už mali plné zuby. "Kaja,okamžite vylez z tej izby a poď si po opratú bielizeň!" kričí na mňa moja úžasná mama zdola. Pomaly som zliezla z postele a vykotúľala som sa z dverí. ako  niežeby som bola tlstá..maám vyšportovanú postavu, ale tak aj tak som sa vykotúľala.. :D zobrala som si bielizeň a konečne som sa išla zbaliť. Potom som sa išla osprchovať a potom som chvíľu počúvala slúchatká. Pustila somsi moju jedinú obľúbenú pieseň od Eda Sheerana.

When your legs don't work like they used to before
And I can't sweep you off of your feet
Will your mouth still remember the taste of my love
Will your eyes still smile from your cheeks

Darlin I will be lovin' you till we're seventy
Baby my heart could still fal as hard at twenty-three
I'm thinking about how
People fall in love in mysterious ways
Maybe just the touch of a hand
Oh me, I fall in love with you every single day
And I just wanna tell you I am

So honey now
Take me into your lovin' arms
Kiss me under the light of a thousand stars
Place your head on my beating heart
I'm thinking out loud
Maybe we found love
Right where we are.
Započúvala som sa do pesničky a vzápätí som zaspala.

ĎALŠÍ DEŇ RÁNO 

"Karin, vstávaj," počujem maminin hlas a pomaly sa pozerám dookola po izbe. Vtom si spomeniem aký je deň a rýchlo vyletím z postele. Nalíčim sa- nič zložité, len špirála, korektor,púder,obočie a tenké linky, umyjem si zuby a dobalím si do kufra posledné veci. Tatino mi pomôže zniesť dva veľké kufre a ja si vezmem len tašku do lietadla a iPod. "Chceš niečo  na raňajky?" spýtal sa ma tatinoa čakal n odpoveď, ale ja som len zavrtela hlavou na nesúhlas. Zobrala som si do ruky jablko a išla som sa obuť. Keďže som si včera večer písala so sestrou som vedela, že sa mám obliecť teplejšie. Keď som už bola nachystaná, nasadli sme doa uta a vyštartovali na letisko. Popri ceste na Bratislavské letisko ma moji rodičia poučovali o tom ,že nechcú počuť o ďalšom opíjanií a ani o ničom inom. Mama ma poúčala, aby som správne užívala antikoncepciu a otec ma poúčal o tom, aby som poslúchala. Konečne sme prisšli na letisko a hneď som išla na kontroly, aby som stihla let do Londýna, kde budem prestupovať.Usadila som sa do lietadla a vzpätí som zaspala. V Londýne som vystúpila a išla na lietadlo, ktoré ma má dopraviť do Kanady.

Piercing love ( 5SOS )Where stories live. Discover now