Era o zi obisnuita de joi, merg alene pe strada cu castile in urechi si gluga pe cap. Deodata simt cum sunt izbit de o masina, ma ridic cu greu de jos. Ma intorc si vad un barbat la vreo 20 de ani, inalt cu ochii negri. Vine la mine si ma intreaba daca sunt bine, ii raspund cu un da simplu si plec. Ajuns in fata facultati si merg spre clasa dar deodata ma lovesc de cineva si cad jos, imi ridic capul si vad aceasi persoana pe care am întâlnit-o azi. Ma ridic imi cer scuze si plec in clasa, ma asez la locum meu. Incepe ora si intra directorul in clasa cu acel barbat.
Director:Bună ziua copii el va fi noul vostru diriginte si tot odata si profesor de sport, va las cu domnul profesor, la revedere
D:bună copii, ma numesc Deș si am 21 de ani. Ora asta as vrea sa va prezentati si sa ne cunoastem mai bine.
Toti incep sa se prezinte pana vine randul meu, ma ridic in picioare.
Eu:ma numesc Akito si am 18 ani. Scâncesc cand simt ca ma ia iar durerea de cap si de picior, ma asez in banca si astept sa se termine ora.*DUPA TERMINAREA ORELOR
Imi strang lucrurile si vreau sa plec din clasa dar sunt oprint de dirigu care apare in clasa ca prin magie, se apropie de mine extrem de mult asta provocand un fior să-mi strabata corpul.
Eu:sa intampla ce....
Nu apuc sa termin propozitia deoarece iti lipeste buzele de ale mele, am ramas socat timp de trei minute dupa incercam să-l imping degeaba era mai puternic decat mine. Se desprinde din sarut si se uita la mine.
Eu:ce a fost as......
Atat apuc sa zic deoarece ma mai saruta o data. Ce e in capul lui, nu sunt ghey si urasc relatiile de acelasi gen. Se drespinde din sarut eu prinzand ocazia il imping într-o banga, imi iau rucsacul si fug spre casa. Acum realizez ca mi-am uitat telefonul la scoala, alerg inapoi si incep sa caut prin toata clasa dar in zadar nu gasesc nimic. Ma dau batut si plec spre casa.
CITEȘTI
profesorul meu (Yaoi)
RomancePovestea este bazata pe incredere si dragoste indiferent de gen