*Deș pov.
Tanjeam dupa acel sarut de mult, stiu o sa ma intrebati de unde ca abia lam vazut dar eu de fapt il cunosc de patru ani, il urmaresc si am grija de el dar nu puteam sa am grija de el si la scoala dar acum pot, mam chinuit foarte mult sa ma angajez si sa am notele perfecte pentru a putea deveni profesorul lui , il iubesc foarte mult si nu voi lasa pe altcineva sa mi-l ia, e al meu si doar al meu. Am ajuns acasa, mam scumbat in haine mult mai lejere si mi-am facut un Sandwich, mi-am facut rutina de seara dupa mam pus la somn.
Dimineata *
Ma trezesc si incep să-mi fac rutina de dimineata, mi-am luat costumul pe mine dupa am mancat o salata de fructe si am plecat spre scoala. Ajuns la scoala dau de baiatul care imi face ziua mai frumoasa si ma ajuta sa zambesc cand sunt trist. Aud soneria si merg spre clasa lui, prima ora am cu clasa lui. Intru in clasa si il vad vorbind cu un baiat deodata un sentiment de gelozie si tot odata suparare îmi strabate corpul. Salut politicos copii si ma asez la catedra.
*Akito pov.
Stau in banca mea si vorbesc cu Lio. Lio este cel ce mia gaset telefonul ieri cand a venit in clasa sa isi ia geaca. Imi ridic privirea vazand ca domnul profesor e in clasa.
D:buna ziua copii, va rog aliniativa si pasiti pe terenul de sport, spune putin nervos. Ne ridicam si mergem pe terenul de sport. Fetele se uitau si barfea despre cat de bine ii sta profului in maieu. Incepem sa facem exercitile despre care domn profesor ne vorbeste. Dupa terminarea acelor exerciti ne asezam pe betonul rece al terenului extenuati, exercitile nu sunt usoare tinand cont ca sunt doar pentru baieti asa ca fetele au stat si au barfit. Ma ridic cand o vad pe Lisa sau mai bine spus curva scoli ca se indreata spre mine.
L:vino cu mine, vreau sa vorbim intre patru ochii.
Nu spun nimic doar o urmez într-un loc mai retras al sali.
E:ce vrei?
L:am vazut ca domnul profesor se uita la tine insistent, e ceva intre voi?
E:Nuuuu eu nu am nicio treaba cu el, pentru mine e doar un profesor si atat nimic mai mult.
L:bine te cred dar ai grija daca nu va fi al meu vei plati tu.
E:eu, de ce?
L:pentru ca tu imi pui ghimpi in coaste mereu,ma intreb ce dracu vede la tine.
*Deș pov.
Ma uit prin sala si il observ pe Akito într-un colt vorbind cu o fata. Ma simt trist cand il vad cu alt cineva si nu cu mine. Ma apropi incat sa le aud conversatia.
A:Nuuuu, eu nu am nici o treaba cu el, pentru mine e doar un profesor si atat nimic mai mult. Cand am auzit ce a spus am plecat nervos din clasa. Am ajus in fata biroului directorului, am bazut la usa si cand am primit acordul de a intra am intra.
E:buna ziua domnule director, va rog puteti sa imi dati trei zile libere deoarece am niste probleme de rezolvat.
D:desigur.
E:multumesc, la revedere.
D:la revedere.
Ies din biroul directorului si merg direct acasa. Mi-aș dori sa ii fi spus lui si sa il iau in brate dar mau ranit prea tare cuvintele lui incat sa pot face asta. Ajug acasa si ma schimb in haine mult mai lejere. Imi iau telefonul de pe canapea, imi aduc aminte ca am numarul lui asa ii trimit un meaj simpul.
"hei, Akito"
Spre surprinderea mea a raspuns destul de repede.
"hey, cine esti?"
"a scuze am uitat ca nu ma sti, sunt Deș"
"ce, de unde ai numarul meu?"
"secret iubire"
"ce tu tocmai mi-ai spus iubire?"
"da are ceva?"
"in fine las-o asa, de ce ai plecat azi?"
"nimic dar de ce intrebi iti e dor de mine? 😏"
"nu, doar ca a venit azi directorul si nea spus, si am vrut sa stiu atat😳"
"bine, unde esti acum, vin sa te iau de la scoala daca vrei sau esti acasa?"
"aaaa, sunt in parc. Mi sa inundat apartamentul si nu am unde sta. Cred ca o să-l sun pe Leo. Cred ca voi dorm la el in seara asta"
"nuuu, stai acolo unde esti, vin sa te iau si stai la mine"
"aaaaa, ok? 😳😳"
Ma rid si incep sa alerg spre singurul parc care se afla in centrul orasului.
Ajuns acolo il vad pe Akito pe o baca suparat, merg la el cu pasi mici si ma opresc in fata banci.
E:hai, sa mergem.
Se ridica de pe banca fara sa spuna nimic si ma urmeaza pana acasa. Intram in casa si ma duc la bucatarie si ii aduc un pahar cu suc.
E:deci am doar o camera, asa ca o sa trebuiasca sa dormim impreuna.
A:b.. Bine
Il duc in camera si il las să-și despacheteze bagajele. Merg in bucatarie sa fac ceva de mancare.ma bucur foarte mult ca este aici cu mine si il pot lua in brate si saruta. Este atat de dragut. Termin de facut mancare asa ca ma duc in camera si il chem. Dupa ce mancam il ajut la teme si ne uitam la un film. Insarsit a venit si seara. Ma duc in camera si il vad pe pat jucanduse pe telefon, ma apripi de el si ii iau telefonul punandul pe noptiera. Ma pun pe pat il iau in brate si il sarut apasat.
E:ar cam trebui sa ne punem la somn, ce zici?
A:o.. Ok
Il iau in brate si simt cum se misca incercand sa se facă mai comod. Cand se opreste imi afund fata in parul sau miroosindul, Akito este ca un drog pentru mine atunci cand nu il am in preajma simt ca mi sa luat cel mai drepet lucru pe care il am. Cu toate gandurile astea ma las furat de lumea viselor unde spre sa il visez pe el.
CITEȘTI
profesorul meu (Yaoi)
RomancePovestea este bazata pe incredere si dragoste indiferent de gen