مخازن ذخیره سازی پلاستیک (HDPE) را می توان در اندازه های مختلف بدست آورد ، اما بهترین امتیاز برای مخازن پلاستیکی 2500 گالن ، 3000 گالن و 5000 گالن است زیرا می توان آنها را از طریق جاده بدون مجوز خاصی حمل کرد و می توان آنها را خیلی سریع نصب کرد. تا زمانی که اندازه یکسانی انتخاب شود ، می توان از مخازن پلاستیکی متعدد برای قرار دادن ظرفیت ذخیره سازی با قرار دادن مخازن در کنار یکدیگر استفاده کرد. از نصب مخازن ذخیره در ارتفاعات مختلف باید خودداری شود زیرا این امر می تواند منجر به افزایش پیچیدگی سیستم شود و در بعضی موارد منجر به عدم پر شدن کامل مخازن در ارتفاعات بالاتر می شود زیرا مخازن پایین تر سرریز می شوند. در بسیاری از شهرستانها ، مجوز نصب مخزن ذخیره سازی پلاستیک لازم نیست و Napa County تنها در صورتی مجاز است که این مخازن بیش از 5000 گالن باشد. اتمام برای دیدن اینکه چه اندازه ها و ابعادی معمولاً در دسترس هستند. هنگام خرید مخزن پلاستیکی ، مخازنی را که از پلاستیک سفید / شفاف ساخته شده اند خریداری نکنید زیرا مانع اشعه ماورا بنفش نمی شوند و باعث می شوند جلبک ها در مخزن رشد کنند و پلاستیک به سرعت تخریب می شود. مخازن پلاستیکی آبی ، سبز ، سیاه و سبز تیره موجود است که به راحتی 20 سال در زیر آفتاب دوام می آورند و جلبک ها در آنها رشد نمی کنند! می تواند به شما در خرید و نصب بهترین مخزن HDPE برای برنامه شما کمک کند!
مخازن سیمانی نیز گزینه مناسبی است اما باید توسط یک پیمانکار واجد شرایط نصب شود تا اطمینان حاصل کند که در آنها ترک ایجاد نمی کند یا خرابی دیگری ندارد. مخازن سیمانی معمولاً با تنظیمات 5000 و 10000 گالنی در دسترس هستند و گرچه مقاوم در برابر آتش هستند ، هزینه آنها به مراتب بیشتر از گزینه پلاستیکی است ، اما برای نصب و راه اندازی مخازن HDPE نیاز به مجوز است و نصب و راه اندازی آن بسیار بیشتر طول می کشد.
ظاهر کلاسیک مخازن استیل موجدار به سبک رنچ گزینه دیگری است و اغلب وقتی از نظر زیبایی از نظر ارزش انتخاب می شوند که تنها مکان مخزن ذخیره در مکانی کاملاً قابل مشاهده باشد. آنها را می توان به عنوان قد و قطر سفارشی کرد. می توان از پوشش ها یا پوشش های سفارشی استفاده کرد تا خوردگی - بزرگترین نقصی که مخازن فلزی با آن روبرو هستند - به حداقل برسد. به دلیل ماهیت سفارشی ساخت مخزن فولادی ، هزینه ها نسبت به گزینه های پلاستیکی آنها بیشتر از زمان سرب برای نصب است.
اگر در نظر دارید یک مخزن ذخیره سازی داشته باشید ، لطفاً در شماره (707) 944-2471 تماس بگیرید تا در مورد نوع و اندازه مخزن ذخیره سازی که بهترین نیاز شما را برآورده می کند ، بحث کنید. مدیران پروژه های باتجربه ما با شما قرار ملاقات می گذارند تا نیاز آب شما ، منبع آب موجود در چاه یا چشمه شما را بررسی کنند ، به شما کمک می کنند مکان مناسبی را برای نصب مخزن ذخیره سازی پیدا کنید و در کل مراحل اطمینان از اطمینان به شما کمک کنند. و تأمین آب کافی در دره ناپا.
اگر سوالی دارید که دوست دارید وبلاگ ما آنها را برطرف کند ، لطفا ما و ما سعی خواهیم کرد که آنها را در وبلاگ های بعدی برای شما برطرف کنیم.
YOU ARE READING
مخزن آب مورد نیاز من چه اندازه باید باشد؟
Werewolfمخازن ذخیره آب در اندازه های مختلف ، رنگ ها و مواد مختلف وجود دارد. برخی از افراد به دنبال مخزن کوچک برای استفاده اضطراری هستند در حالی که دیگران ممکن است به دنبال مخزن بزرگ باشند