✧Episode 07: Luckily Darling

627 74 31
                                    

-Yazar- Esta Evelyn;

Harry Draco'yu görebilmek için Malfoy malikânesine cisimlenip kapıyı çaldı.

Uzun zamandır Draco'ya aşıktı ve savaş bittiği için sonunda ona rahatça itiraf edebilmişti.

Draco'daysa durumlar karışıktı.

Harry Potter ona aşıktı ve bunu beklemediği kesindi.

Oysa düne kadar hüzünlü bir platonik olarak kalacağından emindi.
Ama işler çok daha farklı ve güzel bir şekilde gelişmişti.

Harry Potter Draco Malfoy'a, Draco Malfoy Harry Potter'a aşıktı.

İkiside bu duruma şaşırsalarda oldukça mutluydular.

Sonunda birlikte olabilecekleri gerçeği kalplerini ısıtıyordu...

Birbirlerine yeni itiraf etmiş olsalar bile uzun zamandır birbirlerine çok aşıklardı ve her şeyin sonunda mutlu olmayı hak ediyorlardı.

Cissy kapıyı açtığında karşısında gördüğü bedenle dona kaldı.

Bir kaç sessiz dakikanın ardından kendisine gelip gülümsemiş ve Harry'i içeri davet etmişti.

Harry içeri girerken gözleri Draco'yu aramış ancak Draco odasında olduğundan haliyle bulamamıştı.

"Şey Draco nerede efendim?"

Narcissa utanarak oğlunu soran Harry'e muzipçe gülümseyip odasında olduğunu söyleyerek Draco'nun odasını tarif etmişti.

Harry Narcissa'ya kısaca teşekkür edip hızlı adımlarla Draco'nun odasına ilerlermiş ve kapıyı tıklatmıştı.

Kapı beş dakikanın ardından açılırken Draco gördüğü bedene gözlerini inanamazcasına açarak bakmış Harry'se artık dayanamayarak adımını attığı gibi Draco'nun ensesinden tutarak dudaklarına yapışmıştı.

İkili tutkulu bir şekilde öpüşürken o gün sevgili olmuşlardı ve neyse ki birbirlerini ilk günden yatağa atmamışlardı.

[The End. 🎑💛💫🎊🎉🥳
Finalini yaptığım ilk Drarry kurgusu bu oldu. 🤧💗
Maalesef fazla kısaydı. ¯\_(ツ)_/¯
Yine de güzel olduğunu düşünüyorum, umarım sizde sevmişsinizdir. 🥧🖤]

I Am Not Dead Yet ✧ Drarry [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin