Medya:cemre
İatanbulun trafik sesi,kuşların ötmesi ve denizin yanında olan evimdeki sesler telefonun sesiyle bastırıldı...
Telefonu elime alıp baktığımda sözde 'Annem' olan kadın aradı ilk başta açmak istemesemde Sonradan Açtım.
-Efendim?
-A-alo cemre annem hemen mardine gelmen gerekiyor...
-pardon neden?
Ağlama sesleri geliyordu arkadan annemde ağlıyordu şaşırdım açıkçası çünkü O konakta hep gülme sesleri gelirdi..
-noluyor anne?!
-C-cemre k-kızım behzat abini öldürecekler!..
O an şok oldum kalbims bi ağrı girdi nefessiz kalmıştım....
Behzat abim...
İstanbula gelmemi sağlayan oydu bende yeri çok farklıydı...
Babama karşı hep beni savunurdu şimdi öldürecekler miydi?Nefesimi düzeltmeye çalışsamda başaramadım hemen konuşmaya başladım...
-N-ne diyorsun anne sen?!
Ses gelmedi tekrar bağırdım..
-Cevap versene Anne!
Bağırdıktan sonra annem konuşmaya başladı bu sefer..
-C-cemre sadece mardine gel annem...
Aslında gitmek asla istemiyordum ama son cümlesinden sonra gözlerim doldu.
-Eğer gelmezsen abini öldürecekler kızım...
-T-tamam ben ilk uçakla geliyorum !
Telefonu kapattım ve gözyaşlarım arasında Çantsmı hazırlamaya başladım..
O benim sahip olduğum tek kişiydi onu da kaybedemezdim herşeyimi aldım ve hemen taksi çağırıp havalimanına gittim.
Biletimi ayarladım ve beklemeye başladım.
Bu arada abimi kaç kere arasamda asla cevap gelmedi ve bu beni daha da korkuttu.Uçağa bindim ve Mardine doğru gittik.
Sahip olduğum tek mükemmel insanı kaybetmeyecektim....
HELLO BEN YENİ Bİ KİTAP DAHA YAZMAYA BAŞLADIM BURAYA ARADA UĞRARIM ÖPÜLDÜNÜZ BB😻💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel•CC•
Teen FictionHayatlarının 1 gecede değişmesi ile darmadağın olan 2 genç:)'