-10

7.6K 57 17
                                    

ders bitene kadar sadece gözlerimi kapatıp sırama yattım zil çaldı tenefüste müdürün yanına gidip hastayım diye izin almıştım annemi aramıştı oda tamam dedi çantamı almak için sınıfa çıkarken gözlerimden alev fırlatacak kadar sinirlenmiştim hala Lara'nın onu rüveyda'ya söylemesine inanamıyordum  sınıfa çıktım çantamı topladım tam çıkarken Lara'yı gördüm gözlerimin içine baktı bende baktım  o an çok sinirli olmama rağmen gözlerine baktığım an huzur buluyordum sakinleşiyordum 1-2 saniye bakıştık belki ama çok uzun hissetmiştim gözlerini ayırıp sınıfa girdi bende okuldan çıktım sigara mı yaktım nereye gittiğimi bile bilmeden dolaşmaya başlamıştım ayaklarım beni nereye götürürse gidiyordum akşama kadar yürüdüm arada oturdum aralıksız sigara içiyordum yorulduğumu bile anlamıyordum tamamen boştum hiçbir şey düşünmüyordum sadece yürüdüm en son yatsı ezanını duydum bir banka oturdum. Öyle boş boş gökyüzüne bakıyordum Lara'ya çok sinirliydim ama anlamsız bir şekilde Lara olmazsa hayattaki her şey anlamsız gibi geliyordu ama o beni silmişti olarak düşündüm o anki sinirim daha üstün bastı ve Lara'dan intikam alacağım dedim kendi kendime. Ne kadar sürerse sürsün acelesi yoktu ama canını yakmaya emindim ne yapabilirim diye düşünüyordum evden uzak kalmıştım otobüse bindim gidiyordum öncelikle sakin düşünmem gerek acele etmemem gerek gibi kendime tavsiye veriyordum.

Eve yakın bir yerdeydi durak indim eve çıktım aklıma hiç birşey gelmiyordu düşününce onun elinde daha büyük kozlar vardı diye düşünüyordum hangi açığını bulursam ordan vurucaktım ama sadece intikam istiyordum liseye ara verdiğim sırada yazılımla ilgilenmiştim önceki bölümlerde de anlatmıştım bunu sosyal medya hesaplarını çalabilirim onu yapabilirim bunu yapabilirim diye aklımda geçiyordu ama ben hacking olaylarına fazla girmemiştim ben yazılıma merak sarmıştım tekrardan oturdum bilgisayarın başına tek tek araştırıyorum gece oldu sabah oldu sürekli nescafe yapıyorum bitiyo bi kaç saat sonra tekrar yapıyorum ertesi günün gecesine kadar sadece araştırma yaptım türkçe yabancı tüm kaynaklara göz atmaya çalışıyorum videolar izliyorum forumlara bakıyorum. Okulada gitmedim o hafta gitmicektim kalktım hiç birşey umrumda değil sadece bunları araştırıyordum ev caddeye yakındı açıkınca ordan döner alıp yiyordum cuma günü gecesi oldu (tabiki bi sosyal medya hesabı çalmayı öğrenmek için haftalar harcamaya gerek yok ama ben daha ileri gitmek istiyordum telefonuna girmek istiyordum bilgisayarına sızmak istiyordum) neyse gece mesaj geldi rüveyda felan zaten yazıyordu da bakmıyordum mesajlara sadece murata cevap vermiştim okuldan başka kimseye bakmıyordum mesaja baktım Lara "Kanıtla" yazmıştı mesajı açtım belkide dakikalarca mesaja baktım evet Larayı çok seviyordum ama ama ama amaların içinde kayboldum ne diceğimi bilmiyordum "neyi" yazdım sonunda "beni sevdiğini" dedi sinirlenmiştim "sevdiğimi kanıtlamak için bana bunu mu yapman gerekiyordu" yazdım "sadece emin olmak istedim sevip sevmediğine" dedi arkasından "gerçekten seviyorsan kanıtlayabilirsin" dedi. 

Lara için herşeyi yapabilirdim çünkü yanındayken ben kendim değildim o kadar sinirli olduğum halde gözlerinin içine bakınca sakinleşmiştim Lara çok ayrıydı "beni içine soktuğun durumun farkında mısın? bu işin içinden nasıl çıkabilirim ki" dedim sinirliydim ama Larayla konuşuyordum yani ne kadar sinirli olabilirim ki beni hiçbir şey yapmadan değiştiren kadın. 

"nasıl çıkarsın bilmem ben sadece kanıtlamanı istiyorum" dedi "zamana ihtiyacım var" yazdım ve kapattım telefonu arkasından bilgisayarıda kapattım uzandım yatağa ve sadece düşündüm.

artık Lara'da başkalarına söylemez diyemiyordum ama rüveydanın merhametide çok hoşuma gitmişti onuda üzemezdim hafta sonunu darmadağın bir şekilde geçirdim pazar akşamı "yarın gel okula" yazdı Lara, "geleceğim" yazdım rüveydanın mesajlarınada baktım 

"iyimisin", "Gelebilirim istersen", "takma kafana gayet normal birşey bu" gibi bir sürü mesaj "iyi geceler" yazdım rüveydaya da ve uyudum 

sabah muratı aradım buluştuk okula gidiyoruz bir yandan da konuşuyoruz

"salaksın sana bunu yaptığı halde nasıl onu istiyosun" dedi haklıydı aslında ama elimde değildi vardık okula rüveyda benim yerime geçmiş beni gördüğüyle yanıma koştu "iyimisin " dedi "iyiyim" dedim Lara aynı yerinde oturuyordu bakmadı bile bana yerime geçtim rüveyda sürekli konuşuyordu benim onu hiç dinlicek halim yoktu ama birşey demiyordum sadece susuyordum zil çaldı muratla tuvalete sigara içmeye gittik bi süre akışına bırakmak istiyordum çünkü ne olacagını kesitremiyordum artık Lara'nın sağı solu belli olmuyordu sınıfa girdim yine rüveyda'nın yanına oturdum hocayı bekliyorduk muratda sınıfı susturuyodu "bi gelsene kanka" dedi murat, kafamı kaldırdım ne oldu dercesine baktım gel yaptı oda kafasıyla köşeye geçtik kulağıma yaklaştı "Lara okul cıkışı bize gelsin" dedi sana söylemem için "tamam" dedim yerime oturdum Lara hiç arkasına dönmüyordu rüveyda ise hala bir cevap bekliyordu iyi ki süre tanımamıştı fazla sıkmıyordu  aynı klasik bir okul günü geçti okuldan çıkma vaktimiz geldi sınıftan çıkarken rüveyda "görüşürüz" dedi "görüşürüz" dedim o servisle gidiyordu murata ben kaçtım dedim Lara önde bende arkasından gidiyorduk ama aramızda mesafa vardı evine gittik kapıda bekledi beni çıktık merdivenlerden kapıyı açtı girdi içeri ben kapıdan Laraya baktım çünkü hiçbir şey söylememişti bana sadece muratdan haber yollamıştı "gel" diyip balkona geçti  bende girdim artık içeri kapıyı kapattım balkona çıktım camları açtı sadece izliyordum dönüp "sigara verir misin" dedi paketi çıkardım verdim oturdu yere yaktı sigarasını bende oturdum  "neden çağırdın" dedim "sen özledim demiştin" dedi. bende pakete uzattım elimi o anda al diye kendi içtiği sigarayı uzattı aldım normalde yarım sigara içmeyi hiç sevmesem de Lara o sonuçta dedim içimden o an farkettim Larayla olan hiçbir şeyde bir sebep aramıyordum tek sebebi oydu bahanesi yoktu ondan bundan şundan diyemiyordum sadece Lara olduğu içindi ben aşık olmuştum.

Sadece havaya bakıyorduk ikimizde konuşmuyorduk aramızdaki küllüğü çekti yanıma geldi  duvara yaslandı aynı şekilde oturuyorduk kafasını eğse omzuma çarpacaktı bi süre sessiz şekilde oturduk "rüveyda'dan başkasına söyledin mi?" dedim "rüveyda ya ben söylemedim kendin söyledin" dedi bi duraksadım. Haklıydı bildiğiniz rüveyda ya ben kendim söylemiştim Lara sadece soru sormuştu "ayak fetişin var mı " diye ben nedense salak gibi orda kendimi ifşalamıştım arkasından "ama sen söylediğinin arkasında durmazsan söylerim" dedi artık o kadar başımdan kaynar sular dökülmüş gibi olmuyordu çünkü istediği zaman beni köşeye sıkıştırıyordu ve sonunda sütten çıkmış ak kaşık gibi duruyodu çünkü ne yaparsam ben kendime yapıyordum.

bir daha ki bölümde devam edecegim.

Ayak Fetişi Bir BeyfendiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin