ΠΡΌΛΟΓΟΣ

18 4 7
                                    

Όποιον άνθρωπο ρωτήσεις σε αυτόν τον κόσμο ποιο είναι το θέμα που κυριαρχεί στον Ρωμαίο και την Ιουλιέτα του Σαίξπηρ, θα σου πει η αγάπη, ο έρωτας, το ακατανίκητο αυτού του ανθρώπινου συναισθήματος που μάλλον μας ξεχωρίζει από τα άλλα ζώα.

Θα έχουν άδικο: το θέμα ήταν το μίσος.

Το μίσος που χώριζε δύο οικογένειες, δύο ανθρώπους. Το μίσος που σκότωσε τον Τυβάλτο, την Ιουλιέτα και τον Ρωμαίο. Το μίσος που κατά πάσα πιθανότητα σκότωσε πολύ περισσότερους ανθρώπους από όσους πρόλαβε να γράψει ο Σαίξπηρ.

Τι ρόλο έπαιξε η αγάπη στην ιστορία; Προσπάθησε ανώφελα να το σβήσει. Με νύχια και με δόντια κρατήθηκε από τις ανάσες δύο νέων που δεν είχαν άλλη επιλογή παρά να την αφήσουν -γιατί το βάρος της αγάπης είναι γλυκό, σε τραβάει προς τα κάτω, αλλά η πτώση σε αυτήν είναι οικειοθελής. Υπάρχει μόνο ένα πρόβλημα: ενώ το μίσος το νιώθει ένας και απλώνεται σαν πανούκλα σε κάθε άνθρωπο γύρω του, η αγάπη είναι πράγμα προσωπικό, πολύ προσωπικό. Αν την νιώσει ένας, την νιώθει μόνος του. Το μίσος είναι μεταδοτική ασθένεια, η αγάπη αυτοάνοση.

Μην το ψάχνεις - αυτό το παραμύθι το χουν πει πολλοί. Ένα παραμύθι που υπήρχε πριν ακόμα μάθει ο άνθρωπος να αρθρώνει λέξεις και ο καθένας το διηγείται όπως το έζησε, όχι όπως άκουσε να το διηγούνται άλλοι.

Το μίσος είναι ωκεανός και η αγάπη σωσίβια λέμβος. Μα μερικές φορές, μερικοί άνθρωποι προτιμούν απλά να βυθιστούν, γιατί είναι πιο εύκολο από το να παλέψουν να κρατηθούν στην επιφάνεια.

Το μίσος μπορεί να πάρει πολλές μορφές. Τον Μεσαίωνα, στο όνομα της αγάπης, γυναίκες καίγονταν σε πυρές με την δικαιολογία ότι ήταν μάγισσες. Σήμερα σκοτώνονται από τα χέρια που αγάπησαν όσο τίποτα για τον ίδιο λόγο - κούφιες δικαιολογίες ανθρώπων που δεν έμαθαν ποτέ τους να αγαπάνε.

Τι θα γινόταν όμως αν είχαν δίκιο; Αν τον μεσαίωνα πράγματι υπήρχαν μάγισσες και πόλεμος των ανθρώπων εναντίον τους; Και τι κι αν ο Σαίξπηρ είχε άδικο για την έκβαση της ιστορίας; Ίσως εδώ η μάγισσα να παίρνει το τέλος που της αξίζει.

Να τη. Ξαπλωμένη στο έδαφος με αλυσίδες στα χέρια της.

 Ξαπλωμένη στο έδαφος με αλυσίδες στα χέρια της

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 23, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A witch's fallWhere stories live. Discover now