❝daddy's lil monster <3
⟳ 𝗔𝗕𝗢𝗨𝗧
𝔸𝐧𝐚. 𝐬𝐡𝐞 / 𝐡𝐞𝐫. 𝟎𝟕 - 𝐥𝐢𝐧𝐞𝐫. 𝐢𝐧𝐟𝐣 - 𝐚. 𝐥𝐞𝐨. 𝐩𝐚𝐧𝐬𝐞𝐱𝐮𝐚𝐥. 𝐚𝐬𝐢𝐚𝐧. 𝐬𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡. 𝐤𝐢𝐧𝐤𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐞 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐚𝐛𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭. 𝐦𝐮𝐥𝐭𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧. 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐞𝐫. 𝐛𝐫𝐚𝐭𝐭𝐲. 𝐬𝐚𝐫𝐜𝐚𝐬𝐭𝐢𝐜. 𝐭𝐞𝐦𝐩𝐞𝐫 𝐢𝐬𝐬𝐮𝐞𝐬. 𝐬𝐡𝐨𝐫𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐢𝐦𝐢𝐝𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠. 𝐬𝐚𝐬𝐬𝐲. 𝐢𝐧𝐬𝐨𝐦𝐧𝐢𝐚𝐜. 𝐚𝐬𝐨𝐜𝐢𝐚𝐥. 𝐛𝐢𝐛𝐥𝐢𝐨𝐩𝐡𝐢𝐥𝐞. 𝐬𝐦𝐨𝐥 𝐛𝐞𝐚𝐧. 𝐟𝐥𝐢𝐫𝐭𝐬 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐥𝐟 - 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝𝐥𝐲. 𝐧𝐨𝐭 𝐚 𝐡𝐮𝐠𝐞 𝐟𝐚𝐧 𝐨𝐟 𝐬𝐤𝐢𝐧 - 𝐬𝐡𝐢𝐩. 𝐜𝐮𝐭𝐞. 𝐜𝐚𝐭 - 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫. 𝐚 𝐬𝐢𝐦𝐩. 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐬 𝐚 𝐥𝐨𝐭. 𝐚 𝐥𝐢𝐥 𝐜𝐥𝐮𝐦𝐬𝐲. 𝐠𝐫𝐚𝐜𝐞𝐟𝐮𝐥. 𝐧𝐲𝐜𝐭𝐨𝐩𝐡𝐢𝐥𝐞. 𝐞𝐱𝐭𝐫𝐨𝐯𝐞𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐨𝐯𝐞𝐫𝐭. 𝐬𝐭𝐮𝐛𝐛𝐨𝐫𝐧. 𝐚 𝐫𝐞𝐛𝐞𝐥. 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐚 𝐝𝐫𝐚𝐦𝐚 𝐪𝐮𝐞𝐞𝐧. 𝐥𝐢𝐥 𝐥𝐨𝐮𝐝. 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭 𝐰 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐢𝐚𝐫 𝐩𝐩𝐥. 𝐬𝐡𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭 𝐢𝐫𝐥. 𝐛𝐚𝐥𝐥𝐞𝐭 𝐞𝐧𝐭𝐡𝐮𝐬𝐢𝐚𝐬𝐭. 𝐬𝐦𝐨𝐨𝐭𝐡 𝐦𝐟. 𝐬𝐭𝐨𝐢𝐜𝐚𝐥. 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬. 𝐢𝐬𝐬𝐚 𝐝𝐚𝐧𝐜𝐞𝐫. 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐮𝐢𝐭𝐚𝐫. 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐬 𝐚 𝐥𝐨𝐭. 𝐦𝐨𝐨𝐝𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐩𝐞𝐫𝐤 𝐮𝐩 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲.𝐛𝐢𝐩𝐨𝐥𝐚𝐫 𝐚𝐟. 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐚 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐥𝐢𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐚𝐥𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠. 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐢𝐧𝐧𝐞𝐫 𝐜𝐢𝐫𝐜𝐥𝐞 𝐨𝐟 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬. 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐠𝐞𝐭𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐫𝐨𝐮𝐛𝐥𝐞. 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐠𝐞𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐢𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐚𝐭. 𝐚 𝐡𝐨𝐩𝐞𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐫𝐨𝐦𝐚𝐧𝐭𝐢𝐜. 𝐜𝐚𝐧𝐧𝐨𝐭 𝐬𝐰𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐬 𝐭𝐞𝐫𝐫𝐢𝐟𝐢𝐞𝐝 𝐨𝐟 𝐝𝐫𝐨𝐰𝐧𝐢𝐧𝐠. 𝐠𝐞𝐧-𝐳 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐫𝐞. 𝐜𝐮𝐫𝐬𝐞𝐬 𝐚 𝐥𝐨𝐭. 𝐯𝐯 𝐯𝐮𝐥𝐠𝐚𝐫. 𝐡𝐚𝐬 𝐚 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐝𝐢𝐫𝐭𝐲 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐤𝐞𝐞𝐩𝐬 𝐢𝐭 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐡𝐢𝐝𝐝𝐞𝐧. 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐩𝐢𝐜𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐟𝐨𝐫 𝐜𝐡𝐨𝐜𝐨𝐥𝐚𝐭𝐞 𝐜𝐚𝐤𝐞. 𝐚𝐜𝐭𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐬𝐩𝐨𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐛𝐫𝐚𝐭 𝐚𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬. 𝐜𝐚𝐧 𝐛𝐞 𝐚 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐟𝐮𝐥. 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐚𝐫𝐞-𝐢𝐬𝐡 𝐚𝐭𝐭𝐢𝐭𝐮𝐝𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐧 𝐭𝐫𝐮𝐭𝐡 𝐜𝐚𝐫𝐞𝐬 𝐰𝐚𝐲 𝐭𝐨𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡. 𝐚 𝐩𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐢𝐬𝐭.
❝clever as the devil and twice as pretty❞
⟳ 𝗔𝗣𝗣𝗘𝗔𝗥𝗔𝗡𝗖𝗘
𝕄𝐮𝐥𝐭𝐢𝐩𝐥𝐞 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐬. 𝐛𝐫𝐮𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐤𝐧𝐞𝐞𝐬. 𝐭𝐚𝐧 𝐬𝐤𝐢𝐧. 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐢𝐧𝐞𝐧𝐭 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐚𝐫𝐛𝐨𝐧𝐞𝐬. 𝐰𝐚𝐯𝐲 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐥𝐞𝐧𝐠𝐭𝐡 𝐡𝐚𝐢𝐫. 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐥𝐞𝐠𝐬. 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐞𝐲𝐞𝐬. 𝐩𝐨𝐮𝐭𝐲 𝐥𝐢𝐩𝐬. 𝐫𝐞𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐢𝐭𝐜𝐡 𝐟𝐚𝐜𝐞. 𝐝𝐲𝐞𝐝 𝐡𝐚𝐢𝐫. 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬. 𝐬𝐰𝐞𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐩𝐚𝐰𝐬. 𝐝𝐚𝐢𝐧𝐭𝐲 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐦 𝐛𝐫𝐚𝐜𝐞𝐥𝐞𝐭𝐬. 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐫𝐢𝐧𝐠𝐬. 𝐯𝐯 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐢𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐬𝐤𝐢𝐧. 𝐩𝐢𝐞𝐫𝐜𝐞𝐝 𝐞𝐚𝐫𝐬. 𝐟𝐥𝐚𝐬𝐡𝐲 𝐩𝐢𝐞𝐫𝐜𝐢𝐧𝐠𝐬 && 𝐟𝐚𝐤𝐞 𝐭𝐚𝐭𝐭𝐨𝐨𝐬. 𝐚𝐢𝐫𝐩𝐨𝐝𝐬 𝐩𝐥𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭𝐥𝐲. 𝐝𝐫𝐚𝐦𝐚𝐭𝐢𝐜 𝐧𝐚𝐢𝐥 𝐩𝐨𝐥𝐢𝐬𝐡 𝐝𝐞𝐬𝐢𝐠𝐧𝐬. 𝐯𝐢𝐧𝐭𝐚𝐠𝐞 𝐟𝐥𝐨𝐰𝐲 𝐝𝐫𝐞𝐬𝐬𝐞𝐬. #𝐭𝐡𝐢𝐜𝐤 𝐭𝐡𝐢𝐠𝐡𝐬 𝐬𝐚𝐯𝐞 𝐥𝐢𝐯𝐞𝐬. 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐟𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐨𝐭.