Chapter 9

2.4K 78 23
                                    

There he was. Casually putting books in his locker. I walked up to him. "dexter, hi." I smiled. "hi..." He said cautiously. "Look, I was wondering if you would meet me after school. You know, to get to know each other better?" He looked hesitant, but smiled. "Um..okay? Sure I guess. I Breathed a sigh of relief. "great. see you then!"

I was waiting outside for Dexter. He should be here any minute. An exciting looking Maddie ran up to me. "Raven! Raven! Have you heard??? Cupid transferred back to Monster High! She's gone!" "Oh my gosh! Thanks for telling me, Maddie." She giggled. "Noooo problem!" Then she skipped away. I sighed. My plan better work on Dexter, or he might be gone forever!

Dexter walked out of the school, ten minutes late. He looked around until he saw me. "Oh hey.. Raven"
"Hi Dex. I mean-Dexter.."
He looked nervous. "why don't we take a walk?" I asked.

After a good thirty minute walk, me and Dexter ended up sitting on a bench in a beautiful garden. "I actually had a really good time today, Raven." He smiled. "Me too" this was my chance. I leaned closer to Dexter. He looked confused. "Just...let me try this." I whispered. I leaned closer and pressed my lips to his. He tried to pull back at first, by then relaxed. I looked at him. He smiled and said, " I love you, Raven."

Lost Without YouWhere stories live. Discover now