Wış

192 9 4
                                    

ŞARKI ♡ BEN NEYSEEEEHHĞ HADİ BAŞLAYAK BAKAM


Genç oğlan büyük bir hevesle ihtiyaç odasına gidiyordu. Geldiğini fark etti ve yine aynı şeyleri üç defa içinden tekrarladı. İçeri girince genç kızı görüp sırıttı ve konuştu :

Draco " bakıyorum naz yapıyorsun ama benden daha isteklisin hemen geldiğine göre " genç oğlanın suratında kocaman bir sırıtma vardı. Genç kız konuşmaya başladı :

Hermione "ben zaten buradaydım"

Draco " neden "

Hermione " ders çalışmak için en rahat yer burası "

Draco " oh, peki " dedi ve kıza yaklaşmaya başladı. O sırada kapı açıldı ve içeriye PANSY VE RON GİRDİ. Pansy konuşmaya başladı :

Pansy " ah çocuklar bölüyoruz ama bugün burası bize lazım "

Draco homurdandı ve tam konuşmaya başlayacaktı ki Hermione olayı anlayıp Draco'yu susturdu ve :

Hermione " ah peki çocuklar *:)*"

Hermione Draco'yu kolundan tutup dışarıya çıkardı ve anladıklarını anlattı. Draco önce kız kardeşi gibi gördüğü kızın şuan içeride öhöm ıhım neyse biraz sinirlense de Hermione sakinleşti ve ikisi de bugünlük bu kadarmış diyip ortak salonlarına gittiler.

İHTİYAÇ ODASI (+18)

Pansy konuşmaya başladı :

Pansy " kaldığımız yerden devam edelim diyorum *:)*"

Ron " peki *:)*"

Genç kız birden genç oğlana ayaklarını sardı ve birbirlerini öpmeye başladılar. Genç kız oldukça tutkuluydu ve genç oğlanda ona ayak uydurmaya çalışıyordu.

Genç oğlan genç kızı duvara yasladı ve kızın kalçasını okşamaya başladı.

Genç kız oldukça istekliydi. Genç oğlanın kemeriyle oynamaya başladı. Genç oğlan anladı ve bir yatan düşledi. Birlikte tutkuyla öpüşerek yatağa gittiler.

Genç kızı yatakla arasına alan genç oğlan sanki kızın ağzının her detayını ezberlemek istercesine dilini kızın ağzında gezdiriyordu.

Genç kız dayanamadı ve üstündeki oğlanın t-shirtünü çıkarmaya başladı. Genç oğlan bunu fark eder etmez kızdan ayrılıp bir hışımla üstünü çıkardı. Genç kıza döndüğünde genç kızda üstünü çıkarmıştı. Genç kızın üstünde sadece sütyeni vardı.

Genç oğlan bir süre kızın göğüslerine baktı bu onun daha fazla azmasına sebep oluyordu.

Tekrar genç kızın üstüne çıktı ve kızın göğüslerinin görünen yerlerini emmeye başladı.

Genç kız artık dayanamıyordu eli genç oğlanın kemerine gitti ve çıkardı o sırada genç oğlanda kızın altını çıkarıyordu.

Şimdi iki gençte sadece iç çamşırlarıylaydı. Bu ikisini de azdırmış olacak ki genç oğlan kızın dudaklarına yapıştı ve sütyenini çıkardı.

Sanki yeni doğmuş bir bebekmişçesine kızın göğüslerini emiyordu.

Genç kız kendini tutamadı ve genç oğlanın boxerını çıkarmaya koyuldu. O sırada genç oğlanda genç kızın külotunu çıkardı. Artık ikisi de  çırılçıplaktı.

Genç kız genç oğlanı itti ve bu sefer o üste çıktı. Genç kız çıplak kalçasıyla genç oğlanın çıplak sertliğinde dolanıyordu. Genç oğlan dayanamadı ve inledi

Ron "AĞHH"

Pansy " hoşuna gitti ama "

Ron " hemde nasıl *:)*"

Genç kız oğlanın sertliğini okşamaya devam ediyordu. Genç oğlan birden genç kızın üstüne çıktı ve hiç beklemediği bir anda sertliğiyle kızın içine girdi ve birden hem acı hemde zevk dolu bir inleme duyuldu genç kızdan. Genç oğlan sertliğini hâlâ kıza sürüyordu ve bu sırada öpe öpe kızın göğsünden yukarı çıkıyordu.

Tekrar genç kızın dudaklarına vardığında genç kız oğlanı hiç bırakmayacakmışcasına öpmeye başladı. Genç kız dayanamadı ve delikanlının dudağını ısırdı.

Ron " AHĞ PANS "

Pansy " haber vermeden birden yaparsan ben de sana yaparım "

Ron "ah, peki sen istedin"

Genç oğlan yine kızın içine girdi.

Pansy " AAAAAAAĞHHHHHH "

Ron " hoşuna gitti *:)*"

Pansy " yalan söyleyemem *:)*"

Genç oğlan tekrar kızı öpmeye başladı. Genç kız genç oğlandan ayrıldı ve :

Pansy " Bu kadar yeter Ronld daha sonra tekrar ederiz "

Ron " oh, peki "

(Okumayanlar okuyabilirsiniz)

İki gençte üstlerini giydi ve ihtiyaç odasından çıkıp yatakhanelerine gittiler ikiside bu geceyi düşünüyordu.





AYAYAYAYAYAYYA BOL RONSY'Lİ BİR BÖLÜM BEN DE NASIL YAZDIĞIMI BİLMİYOM AQ ABWJWOW NEYSEEEEHHĞ BA BAYSSSSS AŞKOLAAAĞRRRR DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ

Hogwarts GençleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin