konuşan kişi yaren'dir..
şuan herşey yerinde ve iyiydi berke ile ben sevgiliydik onca olayın üstünden 2 ay geçmişti ve herzamanki gibi okuldaydık.
merve: gelin kızlar kantine iniyoruz.
yaren: tamam kızılım geliyorum.
merveler aşağı inerken koridorda yeni bir kız farkettim ona meraba demek için yaklaştım fakat yanlarına yaklaştığımda benden uzaklaşıp gülmeye başladılar.
sonra bende içimden aman boşvr yaren diyip kantine indim kızlarla.
berkelerde kantindeydi ama hepsinin yüzü çok kötüydü gülümsemiyolardı ne yapıcaz gibi bir yüz ifadeleri vardı.
kapıdan dinlemeye karar verdim.
cemre: ama berke bunu yarene söylememiz gerek!
berke: hayır sakın yarene söylemiyorsunuz söylerseniz çok kötü olur hem daha kız yeni kendine geldi bunu duyarsa herşey eskisi gibi olur!
nE!? ne diyolardı bunlar hepsi kafayı yemiş dedim içimden sonuçta herşey mükemmeldi artık ben kardeş dedğim insanlar ve sevdiğim adam varken ne olabilirdiki?
neyse diyip kantine girdim beni gördüklerinde korkmuş gibilerdi ama çaktırmadılar.
yaren: ne oldu merve betin benzin atmış ne oldu?
merve: y-yok bişi kanka neyse neli tost istersin civcivim.
yaren: hmm herzamankinden karışık olsun yanınada ice tea.
merve: tamam bebeğim
yaren: berke aşkım otursana
berke: yok civciv ben kürşatların yanına gidiyim beni beklerler.
yaren: tamam canım
sonra berke kantinden çıkıp gitti hala anlamıyorum noluyor burda??
cemre: neyse hadi merve getir yicekleri çok açım.
yaren: aynen ya hadii
merve: tamam sabırlı olun ztn olmuşsunuz 100 kilo bsuıdcsav8sgyrs
yaren: yaaaaa
merve: şaka şaka
sonra yemeğimizi yiyip sınıfa çıktık ben berkenin yanına sırama oturdum berkede oturdu ve coğrafya hocası içeri girdi.
hoca: çocuklar yeni bir öğrencimiz var adı gizem gel bakalım kızım.
gizem: meraba gençler ben gizem.
berke: *içinden* çattık ya
hoca: kızım istediğin yere oturabilirsin göster istediğin yeri bakalım.
gizem: hocam berkenin yanına oturmak istiyorum.
yaren: nE
berke: h-hocam benim yanım dolu zaten?
hoca: berkceim gizemin ailesi okulun en büyük bağışçıları yapıcak bişey yok kalk bakalım yaren.
yaren: a-ama neyse
çok sinirlenmiştim birincisi o kız berkenin adını nerden biliyordu ikincisi neden berkenin yanına oturmak istemişti???? kafamda deli sorular vardı şuan o kızı ellerimle boğarak öldürebilirdim ama bir mal için yıllarca hapiste yatamam tatlıms.
en arkaya boş sıraya oturdum 40 dk sonra ders bitti ve okul çıkışıydı sınıf boşaldığında berkenin kolundan sertçe tutum ve
yaren: berke? bana bir açıklaman vardır umarım.
kürşatlarda geldi.
kürşat: hop yenge sakin
ayhan: noldu berke yoksa o giz-
berke: SUS
merve: ya off
cemre: tamam civcivim sakin ol berke sana anlatsın herşeyi.
merve: aynen
yaren: tamam o zaman söyle?
berke: tm... bak yaren senden önce benim bir sevgilim daha vardı oda işte şu yeni gelen öğrenci gizem sana bunu söylicektim ama söyleyemedim..
yaren: ne..? sana inanmıyorum berke hani daha yalan yoktu?! hani birbirimiz karşı dürüst olucaktık?! yeter artık YETER!
ağlayarak koşup eve doğru yürümeye başladım..
bölüm sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarber Sonsuz Aşk (SEZON 2)
Fanfictionyeni sezonda bakalım neler olucak? ilk sezondaki kadar sıkıcı ve kısa geçmicek merak etmeyin sizi koca bir girdap bekliyo o zaman sizlerde kitabıma davetlisiniz..