bir abi kardes hikayesi 12 bölüm

136 5 0
                                    

Ferman uyanmisti aliyi izliyordu ali uyanmisti ali - günyadın abi ferman - günaydın kardesim sonra kalkarlar dislerini fircalarlar giyinirler ve asa inerler ezo - gunaydin hayatim ali - gunaydin sevgilim ali ezonun yanaindan oper beliz - hadi kahvalti hazir kahvalti yaparlar sonra hastaneye gelirler ustlerini deyistirip asistan odasina gelirler doruk - nasilsin kara simsek ali - iyiyim doruk sonra ferda tanju gelir tanju - doruk selvi hanim benimlesiniz ferda - nazli demir gunes benimlesiniz ferman - ali ezo acelya benimlesiniz herkez vakalarina bakar ali vakasinda fikirler bulur onlari yaparlar sonra ali ve ezo kantine giderler ali - sana dudanin yaninda bir çukur oldugunj soylemismiydim ezo - dudamin yaninda çukurmu varmiş ali - evet işte o benim çukurum istediyim zaman o çukura gidiyorum o çukur bana çok iyi geliyo ezo - sende bana iyi geliyorsun canimin ici opusurler ali - neyse ben abimin yanina gidiyim ali fermanin odasina gider ferman - nazli kac defa soyliyicem hastalarla duygusal ba kurma diye ali onlari dinlemeye başlar nazli - hocam tumoru emiciyle- ferman - alamayiz çok buyuk kızın sadece 1 yili kaldi birakta bir yilini iyi geçirsin ali içeri dalar ali - hocam hastanin dosyasina bakabilirmiyim ferman dosyayi uzatir ali - eyer trakotomi yaparsak tumor kuculur tumor kucuk oluncada emiciyle kolayca alabiliriz ferman - çok iyi fikir ali teşekür ederim😉 sonra ali gidecekken nazli durdurdu onu nazli - çok teşekür ederim bana yardim etdiyin icin❤️ ali - ben sana yardim etmedim ben hastaya yardim etdim şimdi izninle sevgilim bekliyor beni😑😒 ali ezonun yanina gider nazli - seni sevmeyi asla birakmiyicam alim ( gor bak nasil birakicaksin😡) ezo - aşkım yarin tatil sen ben beliz abin yarin tatile gidelimmi ali - çok iyi fikir canim tabi gideriz öpüşürler ( bu bölüm kısa oldu amma söz yarin uzun uzun yazicam öpüyorum sizi ❤️♥️🤗💕)

mucizem alfer alezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin