As lee know.. Eh lee tahu lak muncul.. As You know.. Si snow tae ni.. Pergilah ikut si ahoi tu...
Lama dah si snow tae tu tak keluar ke sana sini... Korang tau lah ada virus lajibolala ni.. Tapi sebab perangai donkey nya snow tae yang tak pat duk umah.. Terpakselah..
Dia pun gi hidu bau segar udara diluar itu..
"Busuk!!! Ish.. Aku keluar nak bau angin sedap.. Asal ada busuk ni?? "Kata si snow tae yang sudah hilang mood tu..
Patutlah..
Bau hati hitamnya haters.. Opps..
Takdelah...
Bau tong sampah...
"Cik puan okay?? Bau busuk??*nampak tong sampah* oh.. Sebab tong sampah tu cik.. Apekate.. Kita gi hutan.. Sana takda sampah"Kata ahoi.. Sesuai ikut plan..
Ha dorang pon gi hutan..
"Huaa ini barulah bau segar!!"berpusing gembira si snow tae..
Bile kite bayangkan ek.. Pelik dow
Time tu.. Ada suatu makhluk secara tiber meniber jatuh ke kepala snow tae..
"OMO APEKAH.. APA INI MISKA?? GA PA PA.. TENANG.. DEMI ALEK"Kata snow tae yang tiber ade indonya tu plus nama random.. :)
"apeni... "
Dia pon gi grab tu makhluk.. Tengok tengok.. Babi.. Eh.. Mana ada.. Burung..
Otak mu jangan Byuntae yah wahai army :]
"lah.. Burung... Ape kau buat ni??..ish jatuh... Mata kau kat mana??tengok ni.. Luka kaki.. Lain kali don be stupid.. If u fly.. Don forget tu see all.. Kan dah jatuh.. Ish... Gila aii"
Burung tu mencebik dan terbang sambil jerit..
"NANTI GITAU MAK!! "
"haa gitaulah!!! Tak kesah pon!! "
Jawab snow tae balik
Dia pun tengok bunga yang berwarna hijau taik tu..
"bunga apa lah ni.."snow tae berkata dengan dirinya sendiri..
Ahoi pula.. Mulakan plannya... Dia mengeluarkan piala milik seojin tu..
Kau tau kan.. Yang eunbyeol pakai bunuh si rona tu :(
"Terpaksa aku tae.... Mian"
Dia pon mengangkat(?) tu piala
Nasib.. Snow tae perasan..
"AHOI AAAAAA"keluar suara jantannya tu
Ahoi pon tersentak..
"PATIK MINTA MAAF.. HUHU... *melutut*PATIK JUST IKUT ARAHAN SI EVIL KUEN TU.. PATIK TERPAKSA.. SEBAB KUEN BENCI KAN TUANKU..TUANKU LAGI CANTIK DARI DIA.. SEBAB TU DIA SURUH BUNUH.. HUHU TAPI SEBAB.. PATIK CRUSHKAN TUANKU.. PATIK NAK.. LARI!!! JANGAN BERPALING KE BELAKANG!! SOAL JANTUNG.. AKAN PATIK TUKAR DENGAN HATI BABI.. "kata ahoi.. Sambil dia menangis and melutut..
"Tapi... Macam mana dia nak bezakan hati haiwan and manusia?? "snow tae tanya..
Ahoi mengangkat kepalanya..
Dan snow tae melihat muka nya yang penuh ngan hingus
"astaga.. Hodohnya"kata snow tae..
"Dia tak sekolah.. Tak perlu risau.. Dia bodoh.. She can't even bezakan kim taehyung dan v"explain si ahoi..
"Arraseo.. Saya lari.. Byeee"kata snow tae
To be continued...
What will happen??
Btw.. Jangan marah author sebab guna watak cheon seojin as an evil queen.. Yolah.. Idea i habis.. Huhu.. Maaf juga lambat Update..Saranghae.. Enjoy!!
YOU ARE READING
[✅]SnowTae & 6 Dwarf
Fanfictionkisah hidup seorang gadis ke jantan ntah pape, hidupnya yang penuh dengan saat saat random,ibu bapanya telah meninggal dan snow tae alone, even ada mommy tiri, cis tak berguna😒 Mampu ke snow tae lawan dengan queen tu?😦 Snow tae terjumpa dengan 6...