Bir haftada geçirdiği üçüncü krizdi bu ve her kriz geçirişinde ortadan kaybolması beni fazlası ile korkutuyordu. Bir hayalete biraz fazla bağlanmıştım sanırım
"Şuan iyimiş" konuşan Tae oppa ile kafamı salladım beni hastaneye almayı reddediyolardı ve her seferinde iki kişi benimle kalıyordu şuan yanımda ise Tae ve Jisoo unnie vardı.
Tae oppa hastaneyi arayıp bilgi almıştı Jisoo unnie ise mutfakta bir şeyler hazırlıyordu. Bağlanmamalıydım onun bir hayalet olduğunu bilerek yapmıştım bunu ve şuan ölmek gibi bir tehlikeside vardı. Korkuyordum...
"Jennie hadi biraz daha ye" kafamı sağ sola salladım yemek istemiyordum.
Jisoo bana sarılınca bende ona sarıldım en azından yanımda onlar vardı. Ona bir şey olursa beni toparlayabilcek arkadaşlarım vardı.
Yatağa yatıp gözlerimi kapadım ve yarın onun geri gelmiş olmasını diledim.
....
Gözlerimi tuhaf bir soğukluk ile açtığımda üstümde gördüğüm ve ne olduğunu anlamadığım şeyle çığlık attım ama sesim çıkmamıştı. Yüzüme kirli nefesini üflerken beni boğuyordu ve nefes almam zorlaşıyordu çırpınmam hiçbir işe yaramazken bu iğrenç şeyden kurtulmak için son gücümle çırpındım
Elleri biraz gevşemişti yüzüne güçlü bir yumruk geçirmem ile geriye yalpaladı ayağı kalkıp hızla konuştum "nesin sen?" İğrenç bir gülümseme ile bana bakıyordu
"Senin iblisinim" üstüme tekrar gelirken bir tane daha vurdum. Yavaş yavaş güç kaydediyordu buda yok olması demekti. Durmadan bir tane daha vurdum.
Cidden ilk defa kötü ruh görmüştüm ve bir daha görmek istemiyordum. Bir tane daha vurdum. Benim şeklimi alınca ona baktım
"Okulda o kızı güzel dövmüştüm sende ister misin?" Aklıma birden o gün geldi. Ben olmadığımı söylüyordum ama o ısrar ile sensin diyordu. Demek bu yüzden.
Hızla bir tane daha vurdum. Gücü azaldığı için kaybolmuştu. Yatağa oturup titreyen ellerimi sakinleştirmek içim bacaklarımın arasına koydum.
Bu neden olmuştu? Tekrar gelebilir miydi?
Jisoo unnie odaya girince şaşkınca bana baktı "ne oldu güzelim niye ağlıyorsun?" O söyleyene kadar ağladığımın bile farkında değildim.
Korkmuştum hemde çok...
Ona anlatınca şaşkınca bana bakıyordu "senin şekline giren kötü ruh mu?" Kafa salladım.
Beni geri yatırıp saçlarımı okşadı "sen şimdi uyu yarın ne yapabileceğimize bakarız"
Kafamı salladım o saçlarımı okşarken uyumak çok zor değildi.
....
Uyandığımda yemek yemiştik ve şuan bir keşişin yanındaydık bana bakıyordu ve konuşmuyordu. Sonra bilmem kaçıncı kez sorduğu soruyu tekrar sordu
"Hayaletleri görüyorsun ve dün kötü bir tane gördün" kafamı olumlu anlamda salladım.
Sonra kahkaha atmaya başladı "gelmen için illa kötü hayalet gelmesi mi gerekliydi" bence bu keşiş delirmişti.
"Ruh avcıları siz cidden çok umursamaz yaratıklarsınız" ben hâlâ ona şaşkınca bakıyordum o ise bir şeyler anlatıyordu en sonunda ise herşeyi topladı.
"Yeni ruh avcısı, kısaca kötü ruhları yakalamak senin görevin ve o kötü ruhtan daha fazla görüceksin" kafamı salladım sanki bu beklediğim bir şeydi.
Elime bir kaç şey tutuşturdu bir çan bir bitki ve örtü.
"Bunlar kötü ruhun gücünü azaltır git hadi onlar kendini belli eder sana" şaşkınca bakıyordum cidden delirmişti.
Jisoo unnie teşekkür edip dışarı çıktı bende ardından ve gülerek konuştum "ruh sevgilisi olan bir ruh avcısı mı? Harika" sinirle konuşup yürümeye başladım
Olmuş mu? Aklımda hiçbir şey yoktu ama yazmam gerekliydi sürekli yazacağımı söylüyordum. Ruh avcısı olayını eklemek bana biraz ilham getirdi aslında.
Kötü ruhla savaşmasını sevdiniz mi? Bu ilk olduğu için biraz acemiydi ama daha iyi olucak yani umarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GH0ST /YOONNIE/
Teen FictionHER CUMARTESİ YENI BÖLÜM Bir eve taşınan ve beklenmedik şeyler yaşayan Jennie Evini bir insanla paylaşmak istemeyen Yoongi Sizce kazanan kim olucak? ya da Yoongi tekrar insan olabilecek mı? Kdrama tadında bir kitap GH0ST