We go to TATİL !!

116 6 3
                                    

Lise sonda sınıfta kalmadığımdan dolayı tüm yazımı kızılcahamam kaplıcalarında geçirme ödülü aldım.

Veee en iyi yanı benimle Selim ve Maya da geliyorr. YUPHİİİ :!!!!!!

****

-Gözlüğünü aldın mı?

+Hı-hı

-Diş fırçan?

+Eed.

-Güneş kremin?

+Eveeett.

-Bikinin?

+Ay evet anne yaa aldım herşeyi yeter gari.

-Sus qız sus .Yardımcı olmaya da gelmiyo zaten (aynı annem -_-)

+Anne 55 dk sonra uçak kalkıyo ve sen hala beni bavulla uğraştırıyon.Ondan dedim yani yoksa halimden gayet memnunum ben-değil :D- 

-Yav he he biliom ben (vıysss ağır ergen O_o)

****

-Gözlüğünü aldın mı?

+Ed

-Diş fırçan?

+Hı-hı

-Güneş kremin?

+Eveeett.

-Bikinin?

+Lan varya bnce bizi doğumda karıştırdılar .Sen kesin benim anamın kızısın.Diyalogun tıpa tıp aynısını evden çıkmadan önce annemle yaptık amq.

-Biliyoz da söylüyoz demekki .

+Bi sus Maya Allah aşkına be. Sen sus yoksa elim konuşacak.

-Yaw he he .

Valla demiştim ben .Kesin doğumda karıştırdılar bizi OMG .

****

+Seliimm ... Uyaaannn Seliiimm . AMINAGODUĞMUNOÇUUYANSANALAN!!!!!!

-Kulağmı siktin Selin bi sus be uyandım işte tamam oldu mu?

+Oldu.

-Geldik mi?

+Yok gelmedik hala İstanbuldayız.

-Eee? Niye uyandırdın la o zman bni? diyerek yeniden uyumak için kafasını geriye attı.

+Valla malsın sen .Kalksana lan geldik .Gelmesek niye uyandırayım seni?

-Oçluğundan?

+E bide o var tabi ama bu sefer cidden geldik :D

diyerek koca bavulu aldığım gibi uçaktan çıktım.

5 dk sonra Selim ve Maya da gelince Kızılcahamam turunu düzenleyen kişiciklerle kaplıcaya gitmek için yola çıktık.

Bi 20 dkka sonra falan minibüs durduğunda hızlıca yere atladım.

OMGG... Burası cennet ya la ... Şehrin tamamen dışında cennet gibi yer. Manzara dersen manzara , daşş çucuh dersen meteor . Ohoo bizim oralardakinlerin neden tipsiz olduğu anlaşıldı . Tiplilerin hepsi buraya toplanmış ya aq.

Bavulumu bagajdan alarak kapıdan giriş yaptım. Hadi bakalım 3 aylık kaplıca maceram başlasın :DD .

TO BE CONTİNUED...

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

HEYOOO slm. Bu benim 3. hikayem (ama bu hesapta değil diğer ikisi). Her canım sıkılınca -kiii benim canım çok sıkılır-bölüm paylaşıcam. Bi terslik çıkmazsa hergün bi bölüm paylaşırım.

Nese görüşmek üzere öptüm kib by - I am the best ağır ergen.-

vote olursa mutluluk galphh ben...

♥♥♥

Kaplıcadaki Meteorla AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin