Merhaba arkadaşlar;
Bildiğiniz üzere 11 Şubatta Üniversiteden eve dönmek için bindiği otobüste Özgecan Aslan'a tecavüze kalkışan Suphi Altındöken, genç kız biber gazı sıkıp direnince, bıçakladığını ölmediğini anlayıncada levye ile kafasına defalarca vurup öldüğüne emin olduğunda cesedini arabasına koyduğunu biliyorsunuz. Babası 50 yaşında ki Necmettin Altındöken ve 20 yaşında ki arkadaşı Fatih Gökçe'yi arayıp yaptıklarını ve cesedi saklamasında yardımcı olmalarını söylemiş. Mezarlık yakınlarında bir yere gelince cesedi gömmek için fazla vakitleri olmadığı için yaktıklarını söylemişler. Suphi Altındöke'in babası Necmettin Altındöken cesedi yaktıklarını ve oğlunun genç kıza neler yağtığını polislere anlatmış.Zanlı Özgecanın katilinin her yerde arandığını televizyondan öğrenmiş ve tüm gün şehirde dolaşmış akşam vakitlerinde yakalanınca polilere olanları bir bir kılını dahi kıpırdatmadan soğukça anlatmış. Polislere " Tecavüzü çok istememe rağmen direnerek tecavüz etmemi engelledi. Biber gazını cebinden çıkartıp yüzüme sıktı ve tırnakları ile yüzümü parçaladı. Öfkeden gözüm dönmüştü. Cebimden çıkarttığım bıçağı sağa sola sallamaya başladım. Amacım sadece korkutmaktı kaç kere sapladığımı ve nerelere sapladığımı hatırlamıyorum. Ama defalarca derinlere kadar bıçağı soktum. En sonunda ölmediğini fark edince aracımdan çıkarttığım levye ile kafasına defalarca vurdum. DNA testinde delil bırakmamak içinde bileklerini kestim." demiş.
Bunları zaten siz biliyorsunuzdur. Ben yinede yazayım dedim. Şu anda iki gündür yastayız ve bu böyle gidecek. Özgecan için tüm türkiye el ele vermiş o şerefsizin en ağır cezayı almasını istiyor. Mahkeme kararı ya hadım edeceğini ya da idam olacağını söylemiş. Ama bence daha ağırlarını hak ediyor.
Masum bir insanın canına sebep olmuş bir insan -ki insan demek istemiyorum insanlara hakaret etmiycem- en ağır şartlarda cezasını çekmeli. Türkiye tüm Türkiye yastayken ben yeni bölüm yazamam,yazmam. Bu yüzden biraz ara vericem. Yani şöyle 1 hafta kadar çok değil. Hem biraz olsun içimizden acı azalır. Ama hepimiz biliyoruz ki bu acı hiç bir zaman azalmayacak.
Allah Rahmet Eylesin Özgecan Aslan
Mekanın Cennet Olsun Melek Yüzlü Kız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köyden İndim Şehre | Baştan Yazılacak
ChickLit17 yıldır, şehre ayak basmamış bir kız... Rana Odabaşı Okulda ilk gördüğü anda kalbinin ritmi değişen bir çocuk... Ulaş Soykan Yengesinin ısrarı üzerine Özel Soykan lisesinin bursluluk sınavına giren Rana, sınavı başarı ile kazanıyor. Kazandığı tek...