Egy átlagos napnak indult a mai. Kivéve, hogy Sam kitalálta mi lenne, ha kiszanálnánk ezt azt a sok vacak közül, amit az évek alatt összeszedtünk. Először félrehúztam a számat, de végül belementem. 1 óra alatt egy csomó régi vackot sikerült belezsúfolnom egy papírdobozba. Elégedetten megcsapkodtam a kezeimet majd megfogtam a dobozom és kivittem a könyvtárba. -Itt jó lesz! tettem le egy asztalra. -Már is végeztél? jelent meg mögöttem Sam. -Igen! feleltem elégedetten. -Fura mert én, aki sosem rendezkedett be igazán több dolgot összeszedtem, mint te?! jegyezte meg Sam. - Most mi baj van ezzel? kérdezem Sammytől. -Végül is semmi. -Nagyon jó! bólintok. Belekapaszkodok újra a dobozomba, és elindulok a garázsba. Miközben megemeltem egy könyv kiesett belőle. Sam gyorsabb volt és előttem vette fel. -Dean naplója? néz rám kérdően. Mire én -Add csak ide szépen! -Nem is tudtam, hogy naplót írsz? Nézett rám kérdően Sam.-Mert nem is írok! -Az még 16 éves koromból van. vágtam rá majd ki szedtem a kezéből. Visszatettem a dobozba és kivittem mindent a garázsba egy szekrénybe.
Sam: Megvártam még Dean lepakolja a dolgait majd amikor nem figyelt kilopództam és behoztam az előbb említett naplót. Visszavonultam a szobámba és kinyitottam a könyvet.
Első oldal: Dean Winchester tulajdona. „Ha elolvasod ezt a könyvet és megtudom eltöröm a kezed!" áll az oldal közepén. Mosolyogni kezdtem. Majd lapoztam egyet.
Második oldal: Tavasz volt és épp New Yorkban lakunk Sammivel egy bungalóban miközben Apa éppen rugarura vadászik. Egy nap amikor már nem bírtam tovább elszöktem a szállásról kártyázni egyet. Viszont az összes kaja pénzünket elvesztettem rajta. Teljesen kétségbeestem mert tudtam, hogy mire visszaérek Sammy éhes lesz. Jobb választásom nem lévén megpróbáltam bugázni egy boltból, de a zsaruk lekapcsoltak és bevágtak egy fiúotthonba. A neve Sonny fiúotthona és 2 hónapot töltöttem ott. Valamilyen Bill nevű zsaru vitt oda engem. Menekülés közben jól bemostam neki egyet, de még így is elkapott és mivel a bíró azon a héten horgászni volt, ha jól emlékszem ezért vitt Sonnyhoz. Amikor odaértünk Sonny megkérdezte hol vannak a szüleim mire a fakabát. -Az apja telefonált, de amikor megtudta mit tett a fia azt mondta maradhat veled. Már, ha maradhat. - Szerint nincs akadálya a maradásának. mondta. Mire a zsaru bólintott és elment. Sonny elmagyarázta, hogy itt fegyelmet kell tanulnom meg gondozni a földeket. Mire én -Ez, de béna. -Jobb, mint a börtön felelte Sonny. -Na gyere csinálok neked kaját! indult meg a konyha felé. -Én nem vagyok éhes! feleltem. -Akkor miért loptál? kérdezte mire én válasz helyett inkább félrehúztam a számat és utána mentem. -Tessék egyél! tolta elém az omletet amit én be is toltam egytől egyig. Onnantól kezdve beszálltam én is a munkákba. Segítettem a ház körül stb.
Harmadik oldal: Már 1 hónapja vagyok itt. Közben javultak a jegyeim, és bekerültem a birkózó csapatba is. Ennek tiszteletére Sonny egy nap meghívott Cus's place nevű helyre. Miközben ott ültünk megköszöntem neki, hogy ejtették ellenem a lopás elleni vádakat. -Ez csak természetes egy egyszeri alkalmi lopás miatt felesleges a priusz. mondta. Majd megkérdezte miért vannak fura jelek vésve az ágyamba és, hogy miért szórok sót a szobám ajtaja elé éjszakánként. -Először nem akartam elmondani, hogy miért csinálom. De úgy éreztem egyszer mégis elmondhatom neki mert bízni kezdtem benne. Dolgozik a Cus's placeben egy lány Rubin az anyukája átjárt Sonnyhoz a farmra gitárt tanítani nekünk. Nagyon tetszett nekem és van egy olyan érzésem, hogy én is tetszek neki. Szemeztünk is egy picit míg vártam a banános palacsintámat.
Negyedik oldal: Miközben Sonnyéknál laktam egyszer elnyertem a Sullivan megyei birkózó versenyen az első helyet. Így kikerültem a dicsőség falra amire nagyon büszke voltam. És elkezdtek jobbra fordulni a dolgaink Rubival is. Volt, hogy együtt gitároztunk közben pedig jókat beszélgettünk a családról meg a jövőnkről. Vele csókolóztam először egy nap amikor épp a kanapén ülve gitárt oktatott. Onnantól kezdve nagyon sokat lógtunk együtt és úgy volt, hogy a sulibálra is közösen megyünk majd. Az lett volna az első közös randink. Szerelmes voltam Rubinba igazából ez volt az egyik legjobb időszaka az életemnek. Csak sosem mertem magamnak bevallani.
Ötödik oldal: Épp a sulibálra készültem, már fel is voltam öltözve amikor Sonny bejött a szobámba mert apa megjött. Eljött értem Sammyvel a hátsó ülésen. Egyszerre sírtam azért, mert örültem, hogy végre itt vannak és egyszerre azért is mert itt kell hagynom ezt a helyet. De végül a szívemre hallgattam és a családot választotta. Így eljöttem a farmról és nekiálltam megírni ezt a naplót.
Vissza a jelenbe, Sam: Könnyes szemmel értem a napló végére. De vettem egy mély levegőt és kimentem a szobámból egyenesen Deanhez. Mikor megtaláltam felmutattam neki a naplót. Mire ő lehajtotta a fejét. -Hát mégis elolvastad? kérdezi. -Igen mert kíváncsi voltam. -Miért nem mondtad el ezt nekem soha? -Miért hittem én eddig azt, hogy elvesztél vadászat közben? -Nézd Sam vesz egy mély levegőt -nagyon kicsi voltál és egyszerűbb volt ezt mondani, mint az igazat. Apa találta ki az egészet és az események mentek maguk után így nem firtattam tovább, meg el is felejtettem utána. -De Dean itt azt írod, hogy ez volt életed legjobb időszaka. -Mégis lemondtál róla?! -Nézd Sam 16 éves voltam akkor még ezt éreztem, de ez nyilván nem volt igaz. Veszek egy mély levegőt egy kis szünet után. -Dean, köszönöm! -Mégis mit? kérdezi. -Azt, hogy mindig itt vagy velem még akkor is, ha tudom, hogy ez nem mindig egyszerű! -Nem tudom miről beszélsz?! feleli. Mosolyogni kezdtem majd leraktam a naplóját az asztalra és eljöttem.
YOU ARE READING
Dean naplója
Historical FictionSziasztok! Ezt a sztorit a Rosszcsontok/Bad boys című rész ihlette. A történet lényege, hogy Dean volt nevelő otthonban ahova vissza hívja Sonny az otthon vezetője. Viszont én ezt átdolgoztam egy kicsit és most ezt olvashatjátok. Jó szórakozást!