-Mă numesc Yona, am 16 ani și locuiesc în Seul,aici îi am pe părinții mei, și pe prietenii mei, aici invăt la cea mai bună școală din Seul, unde nu toți copii pot să ajungă. Deci da, eu nu sunt o fată simplă, defapt, sunt bogata dar toți din școală își bat joc de mine și îmi spun că sunt o "tocilară" urăsc sa fiu numita asa, dar asta sa intîmplat în ziua în care am venit la școală, în clasa a 8 la 1 septembrie ma grăbeam, și din intimplare, cineva mi-a pus piedica, apoi am căzut pe burtă, au început toți să își bata joc de mine și sa râdă pe seama mea, și uite de aici a și venit porecla de tocilară.... Acum este week-end, peste câteva zile iarăși o sa dau ochii de bad boy-ul scolii și ușuratica lui. Aia zău nu mai are ce face. Mereu găsește câte un biet elev și își bate joc de el ba ii face piedica ba ii găsește o porecla care e posibil sa ii rămână pe toată viata. Cineva ar trebui sa o învețe minte, sa își știe locul, se baga mereu unde nu trebuie sa se bage,dar sa revenim, poate vă întrebați cu ce se ocupă părinții mei, tatăl meu are un magazin de haine de marca «~FILA~» iar mama lucrează la o companie de modeling, suntem o familie destul de bogata, ce sa spun. Si da am uitat sa va spun ca mai am și un frate mai mare, e cam enervant, dar tot îl iubesc, pentru ca e fratele meu, deseori ne certam, dar repede ne impacam.
~Mâine trebuie sa plec la școală iarăși, mai am câteva luni și trebuie sa dau exemenele astăzi este 14.03.2021 iar mâine este început de săptămână, și o noua zi de școală, sper sa fie o zi reușită, și sper sa nu dau cu ochii peste nerușinații ăia din nou.
<13:18>
~Cobor scările fericită, o aud pe mama vorbind ceva cu tata de o deplasare, din bucătărie simt un miros puternic de "chimchi"care îmi invadau nările mama aude zgomot de pe scări și zice:
-Bună dimineața soare!
-Care bună dimineața mama, te-ai uitat la ceas?
-Pai da, pentru mine e ziua, dar pentru tine e dimineața, pentru ca abia te-ai trezit, somnorici!!.
-Încetează mamă, am auzit ca vorbeați ceva despre o deplasare, despre ce este vorba, cine trebuie sa plece în deplasare?
-Așează-te și fă-te comod pe scaun, mănâncă apoi discutăm.
-Bine, poftă bună mami, tati.
-Pofta bună scumpo.