25 de lucruri neobișnuite pe care sigur nu le știai

111 3 0
                                    

1. Toată greutatea furnicilor de pe pământ este la fel de mare ca și greutatea totală a oamenilor de pe pământ.

2. Aproximativ 90% din populația întregii planete locuiește în emisfera nordică.

3. Irlanda este singura țară europeană în care nu există șerpi.

4. Pe suprafața unui corp uman trăiesc mai multe vietăți decât oameni pe intreaga planetă.

5. Un om uită, in medie, circa 80% din tot ce a învățat într-o zi.

6. Durata care îi ia unui fulg de zăpadă ca ajungă de la nori până pe suprafața pământului? Cel puțin o oră...

7. Girafa este singurul animal care își poate introduce limba în ureche. Limba unei girafe adulte măsoară peste 50 cm.

8. De peste 4.000 de ani, nici o specie animală nu a mai fost domesticită.

9. În statul american, Dakota de Nord, nu s-a înregistrat niciodată un cutremur.

10. Hawaii se aproprie de Japonia cu aproximativ 10 cm în fiecare an.

11. Absolut toți creveții se nasc masculi. Unii dintre ei devin femele la maturitate.

12. Chiar și astăzi, 90% din teritoriul SUA este format din terenuri neamenajate sau ferme.

13. Cel mai mare restaurant McDonald's se află în... Beijing/China.
Acesta se întinde pe o suprafața de 2,6 kilometri pătrați și are nu mai puțin de 29 de case de marcat.

14. Dacă vorbiți la telefonul mobil timp de o oră, numărul bacteriilor din urechea voastră va crește de cel puțin 700 de ori.

15. Anvergura aripilor unui Boeing 747 este mai mare decât distanța parcursă de frații Wright în primul lor zbor.

16. Aproximativ 6.000 de fulgere lovesc pământul în fiecare minut.

17. Cel mai întâlnit nume bărbătesc de pe planetă este Mohammed.

18. Doar o singură persoană din 2 miliarde va atinge vârstă de 116 ani.

19. În fiecare an, mai mulți oameni sunt uciși de măgari decât in accidente aviatice.

20. Un sfert dintre oasele unui organism uman se află numai în picioare.

21. Unghiile de la degetele mâinilor unui om cresc de patru ori mai repede decât cele de la picioare.

22. Media zilnică a produselor care sunt oferite spre vânzare pe Ebay este de 18 milioane.

23. Există mai mulți oameni care învață limba engleză în China decât cei care o vorbesc oficial în SUA
(peste 300 mil.).

24. Rechinii sunt singurele animale despre care se știe nu se pot îmbolnăvi de cancer.

25. Zilnic peste 35 de miliarde de e-mailuri se trimit în toată lumea.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 16, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

25 de lucruri neobișnuite pe care sigur nu le știaiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum