0.1

44 6 0
                                    


(2311 kelimelik bölüm baya uzun çünkü hızlı geçmek istedim bu kısımları ) 

Yazarın ağzından ;

7 kişi aşklarının temsillerini yani sembollerini alıyordur .

Herkes gittikten sonra Jungkook gelir ve anahtar verilir .

Önünde kapı belirir anahtarla yavaşça çevirir ve içeriye girer odanın ortasında maskeli ve üzerinde Simsiyah bir şey giyinmişti.

Adamın sesi o kadar kalın bir ses diki hayatında böyle bir sese bir şey duymamıştı Jungkook.

"Jungkook bu anahtarın açtığı kapı bu kapı değil . Eğer o kapıyı açmayı istiyorsan isteğim şeyi yapacaksın " diyen büyücü kafasını kaldırır . Jungkook başıyla onaylar .

"Onları sahte aşka inandır" dedi bunun anlamı geçmişin acısıyla ölmeleri .

Jungkook o kapının arkasındaki şeyi merak ediyordu .

Bu Jungkook için çocuk oyuncağıydı.

Bunu Jin fark edip büyücülerden hiçbir şey almamıştı .

Jungkook ' un bilmediği bir şey vardı . Bunları yaparken biri onu izliyordu artı olarak büyücüde onu izliyordu.

İşinin başına geçecekken Jin onu karanlığa hapsetti . Bir kız önüne geldi ona yürüdü ve

"Bilmediğin bir şeyi ne kadar çok önemsiyorsun ... bu gereksiz merakın yüzünden pişman olacaksın " dedi ve kayboldu .

Bu kız ona bir şeyleri anlatmaya çalışıyordu . Tabi anlayana planını düşünürken bir anda Jin' in boş odasındaki camlar patlamaya ve parçalanmış anlaşma belgeler camlardan içeriye girdi .

Jungkook 'da sırıtıyordu . Jin ile işi bitmişti . Dinlenecekti ,

Bir kapı belirdi Jungkook adım attı ve biraz daha ilerlediğinde yer çökmeye başladı .

Koşuyordu yıkım bitti bir kızın bağırdığını duydu .

"Kurtarın beni engel olmam gerekiyor !" sesin olduğu yere doğru gitti .

Bir kızın yıkılan yerin altındaydı . Acayip fazla merdiven vardı . Jungkook inmeye başladı çok geçmeden kızın merdivende oturup ağladığını gördü .

Kıza yaklaştı kız onu görünce sevinçten sarıldı . Jungkook ilk defa birine sarılıyordu .

"Tanrım teşekkür ederim !" dedi kız .

Az önce mutsuzluktan ağlayan kız şimdi mutluluktan ağlıyordu.

Jungkook ise sadece duruyordu. Kız ona baktı ve yanağına bir öpücük kondurdu .

Jungkook şok oldu bir anda kız geri çekildi .

"Sen neden buradasın ?" dedi Jungkook.

"Beni korumak için buraya kapattılar ama bu işe yaramayacak! Yine öleceklerini biliyorum teslim olursam kurtulacaklar " dedi .

Jungkook anlamamıştı bir anda yer çekilmeye başladı ve kız Jungkook 'un elini tutup .

Dönerek yok oldular . Bir yere düştüler . Kız Jungkook 'a sarılmıştı , zar zor kalkan Jungkook, kıza baktı bayılmıştı .

Etrafına bakındığında buranın J-hope 'un yaşadığı yer olduğunu anlayıp ayağa kalktı kız şu anda baygın olduğu sıkıntı çıkmayacaktı .

Jungkook, J-hope 'u aramaya başladı . Bulduğunda J-hope kaçmaya başladı . Odayı kapatıp arkasına geçti , Jungkook zorladı J-hope engel oldu .

FAKE LOVEWhere stories live. Discover now