Charmolypi

45 3 1
                                    

        " Do you think she's happy with him?" Ron looked to Harry. " Huh?" Harry responded, confused as he only heard the latter half of the question. " Arabella," he starts, looking over to her, " do you think she's happy with Draco?" Harry thinks for a moment, watching Ron's reaction to the girl... " Yeah, I suppose she is."

-

          𝑅𝑜𝓃𝓃𝒾𝑒,

𝐼'𝓂 𝓈𝑜𝓇𝓇𝓎 𝒾𝓉'𝓈 𝒷𝑒𝑒𝓃 𝓈𝑜 𝓁𝑜𝓃𝑔 𝓌𝒾𝓉𝒽𝑜𝓊𝓉 𝓅𝓇𝑜𝓅𝑒𝓇 𝒸𝑜𝓂𝓂𝓊𝓃𝒾𝒸𝒶𝓉𝒾𝑜𝓃 𝒷𝑒𝓉𝓌𝑒𝑒𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝓉𝓌𝑜 𝑜𝒻 𝓊𝓈. 𝐼 𝓈𝓅𝑒𝓃𝓉 𝓂𝑜𝓈𝓉 𝑜𝒻 𝓂𝓎 𝓉𝒾𝓂𝑒 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝒟𝓇𝒶𝒸𝑜 𝒷𝑒𝓁𝒾𝑒𝓋𝒾𝓃𝑔 𝒶 𝓈𝒾𝓂𝓅𝓁𝑒 "𝒽𝑒𝓎" 𝑜𝓇 "𝒽𝑒𝓁𝓁𝑜" 𝒶𝓈 𝓌𝑒 𝓅𝒶𝓈𝓈 𝑒𝒶𝒸𝒽 𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇 𝒾𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝒽𝒶𝓁𝓁𝓈 𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹 𝓈𝓊𝒻𝒻𝒾𝒸𝑒. 𝐼 𝓃𝑜𝓌 𝓀𝓃𝑜𝓌 𝒾𝓉 𝒹𝑜𝑒𝓈 𝓃𝑜𝓉. 𝒪𝒻𝓉𝑒𝓃 𝐼 𝓁𝑜𝑜𝓀 𝒷𝒶𝒸𝓀 𝑜𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈𝒽𝒾𝓅 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓌𝑒 𝒽𝒶𝒹 𝒷𝑒𝑔𝒾𝓃𝓃𝒾𝓃𝑔 𝑜𝓊𝓇 𝒻𝒾𝓇𝓈𝓉 𝓎𝑒𝒶𝓇 𝒽𝑒𝓇𝑒, 𝓊𝓃𝓉𝒾𝓁 𝓌𝑒 𝒷𝑒𝑔𝒶𝓃 𝓉𝑜 𝒻𝒶𝓁𝓁 𝒶𝓅𝒶𝓇𝓉 𝒻𝑜𝓁𝓁𝑜𝓌𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽𝑒 𝒷𝑒𝑔𝒾𝓃𝓃𝒾𝓃𝑔 𝑜𝒻 𝓂𝓎 𝓇𝑒𝓁𝒶𝓉𝒾𝑜𝓃𝓈𝒽𝒾𝓅. 𝒯𝒽𝒶𝓉 𝓌𝒶𝓈 𝓃𝑒𝓋𝑒𝓇 𝓂𝓎 𝒾𝓃𝓉𝑒𝓃𝓉𝒾𝑜𝓃. 𝑀𝓎 𝓉𝒾𝓂𝑒 𝒾𝓈 𝓈𝓅𝑒𝓃𝓉 𝓉𝒽𝒾𝓃𝓀𝒾𝓃𝑔 𝒶𝒷𝑜𝓊𝓉 𝑒𝓋𝑒𝓇𝓎𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝐼'𝓋𝑒 𝓁𝑒𝒶𝓇𝓃𝑒𝒹 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓎𝑒𝒶𝓇 𝒻𝓇𝑜𝓂 𝓃𝑜𝓉 𝑜𝓃𝓁𝓎 𝒟𝓇𝒶𝒸𝑜, 𝒷𝓊𝓉 𝐻𝑒𝓇𝓂𝒾𝑜𝓃𝑒, 𝐻𝒶𝓇𝓇𝓎, 𝒶𝓃𝒹 𝓎𝑜𝓊 𝒶𝓈-𝓌𝑒𝓁𝓁. 𝐻𝑜𝓌 𝒸𝑜𝓊𝓁𝒹 𝐼 𝒽𝒶𝓋𝑒 𝒷𝑒𝑒𝓃 𝓈𝑜 𝒻𝑜𝑜𝓁𝒾𝓈𝒽? 𝒜𝓈 𝓉𝑜 𝑔𝑜 𝒻𝑜𝓊𝓇 𝓎𝑒𝒶𝓇𝓈 𝓌𝒾𝓉𝒽𝑜𝓊𝓉 𝓇𝑒𝒶𝓁𝒾𝓏𝒾𝓃𝑔 𝓌𝒽𝒶𝓉 𝓌𝒶𝓈 𝓇𝒾𝑔𝒽𝓉 𝒾𝓃 𝒻𝓇𝑜𝓃𝓉 𝑜𝒻 𝓂𝑒. 𝒲𝒾𝓉𝒽𝑜𝓊𝓉 𝓇𝑒𝒶𝓁𝒾𝓏𝒾𝓃𝑔 𝒽𝑜𝓌 𝒾𝓃 𝓁𝑜𝓋𝑒 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝓂𝑒 𝓎𝑜𝓊 𝓌𝑒𝓇𝑒 𝒻𝒶𝓁𝓁𝒾𝓃𝑔. 𝒴𝑜𝓊'𝒹 𝒷𝑒 𝓈𝓊𝓇𝓅𝓇𝒾𝓈𝑒𝒹 𝒽𝑜𝓌 𝒸𝓁𝑜𝓊𝒹𝑒𝒹 𝓂𝓎 𝒽𝑒𝒶𝒹 𝑔𝑜𝓉 𝒶𝓈 𝐼 𝒹𝑜𝓉𝑒𝒹 𝑜𝓋𝑒𝓇 𝒟𝓇𝒶𝒸𝑜. 𝐵𝓊𝓉 𝓈𝓉𝒾𝓁𝓁, 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓌𝒶𝓈 𝓌𝓇𝑜𝓃𝑔. 𝐼 𝒷𝓁𝒶𝓉𝒶𝓃𝓉𝓁𝓎 𝒹𝒾𝓈𝓇𝑒𝑔𝒶𝓇𝒹𝑒𝒹 𝒽𝑜𝓌 𝓎𝑜𝓊 𝒻𝑒𝓁𝓉 𝒻𝑜𝓇 𝓉𝑜 𝓂𝒶𝓃𝓎 𝓎𝑒𝒶𝓇𝓈, 𝒶𝓃𝒹 𝐼 𝒶𝓂 𝓈𝑜𝓇𝓇𝓎. 𝒩𝑜𝓌 𝐼 𝒶𝓂 𝓁𝑒𝒻𝓉 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝑜𝓃𝑒 𝒻𝒾𝓃𝒶𝓁 𝒹𝑒𝒸𝒾𝓈𝒾𝑜𝓃 𝓉𝑜 𝓂𝒶𝓀𝑒 𝒷𝑒𝒻𝑜𝓇𝑒 𝓉𝒽𝑒 𝒹𝒶𝓇𝓀𝓃𝑒𝓈𝓈 𝓈𝓊𝓇𝓇𝑜𝓊𝓃𝒹𝒾𝓃𝑔 𝓂𝓎 "𝒸𝑜𝓁𝒹-𝒽𝑒𝒶𝓇𝓉𝑒𝒹" 𝓁𝑜𝓋𝑒𝓇, 𝒟𝓇𝒶𝒸𝑜 𝑀𝒶𝓁𝒻𝑜𝓎, 𝑒𝓈𝒸𝒶𝓅𝑒𝓈. 𝐼𝓉'𝓈 𝓆𝓊𝒾𝓉𝑒 𝒶 𝒹𝒾𝒻𝒻𝒾𝒸𝓊𝓁𝓉 𝓉𝒶𝓈𝓀. 𝐼 𝓂𝓊𝓈𝓉 𝒻𝒾𝑔𝓊𝓇𝑒 𝑜𝓊𝓉 𝓌𝒽𝑜 𝓂𝓎 𝒽𝑒𝒶𝓇𝓉 𝓁𝒾𝑒𝓈 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝓂𝑜𝓇𝑒. 𝒟𝓇𝒶𝒸𝑜... 𝓉𝒽𝑒 𝒷𝓇𝑜𝓀𝑒𝓃 𝒷𝑜𝓎 𝐼'𝓋𝑒 𝑔𝓇𝑜𝓌𝓃 𝓉𝑜 𝓁𝑜𝓋𝑒 𝒶𝓃𝒹 𝒽𝑒𝓁𝓅 𝓅𝒶𝓉𝒸𝒽 𝒷𝒶𝒸𝓀 𝓉𝑜𝑔𝑒𝓉𝒽𝑒𝓇. 𝒪𝓇 𝓎𝑜𝓊. 𝒯𝒽𝑒 𝒷𝑜𝓎 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝐼 𝓂𝒶𝓎 𝒽𝒶𝓋𝑒 𝓁𝑜𝓋𝑒𝒹 𝓂𝓎 𝓌𝒽𝑜𝓁𝑒 𝓁𝒾𝒻𝑒 𝓌𝒾𝓉𝒽𝑜𝓊𝓉 𝑒𝓋𝑒𝓇 𝓇𝑒𝒶𝓁𝒾𝓏𝒾𝓃𝑔. 𝐼 𝒸𝒶𝓃 𝑜𝓃𝓁𝓎 𝒽𝑜𝓅𝑒 𝓉𝒽𝒶𝓉, 𝓌𝒽𝒶𝓉𝑒𝓋𝑒𝓇 𝓉𝒽𝑒 𝑜𝓊𝓉𝒸𝑜𝓂𝑒, 𝓌𝑒 𝓇𝑒𝓂𝒶𝒾𝓃 𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈. 

𝒯𝒽𝑒 𝓌𝒶𝓇𝓂𝑒𝓈𝓉 𝑜𝒻 𝓇𝑒𝑔𝒶𝓇𝒹𝓈,
𝓐𝓻𝓪𝓫𝓮𝓵𝓵𝓪 𝓛. 𝓖𝓻𝓮𝓮𝓷𝔀𝓪𝓽𝓮𝓻

-

        Charmolypi; (𝘯.) " 𝘑𝘰𝘺-𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘢𝘳𝘳𝘰𝘸"; A mixed feeling of happiness while being sad; regret and repentance of past wrongs that simultaneously fill us with hope and the light of forgiveness

Ron and Arabella have been best friends for the majority of their lives, little did she know he was in love with her this whole time. Now she's with Draco and she's realizing the truth about Ron far to late. Does she love Draco, or has her heart laid with Ron all along?

CharmolypiWhere stories live. Discover now