Röportajımız

2.1K 72 14
                                    

Bu hikayeyi yazmanızda en çok ne etkili oldu?

Kendi imkanlarımla yaptığım fizibilite çalışması

lhamınızı kaybetdiğiniz oluyor mu?

Hayır. Çok renkli ve geniş bir hayal dünyam var.Yazarken hiç tıkanmıyorum.

Ben hikayeyi kesinlikle tamamlayamam :)

Kurguyu zaten çoktan yapıp bir deftere not ettim. Herşey planlı

Düzenli olduğunuzu söylemek mümkün yani?

İlk başta dediğim gibi fizibilite çalışmasına göre ana taslak oluştu ve şimdi de eseri oluşturuyorum.Ben hiç düzenli değilimdir.Beynim düzenli ama asla hiçbirşeyi unutmam.

Hikayenizi tamamlayınca bastırırmısınız bence çok tutar.

Benim kendi imkanlarımla kitap çıkarmam mümkün değil.Bunun için bir yayın evinden bana teklif gelmedi.

Bu hikayeyi gerçekte yaşamak istermiydiniz?

Asla istemezdim.Hangi genç ilk gecesini bir ilacın etkisinde adını bile bilmediği bir adamla otel odasında geçirmek ister ki?

Yani hemde öğretmeniyle.

Kesinlikle üstelik öğretmeniyle :)

Karakterlerde kendinize benzeyen özellikler bulunuyor mu?

Duru üzerinden kendimi yazıyorum.Duru bizzat ben.

Gayet eğlenceli bir karakter.

Fiziksel özellikleri benzemiyor yanlış anlaşılmasın.Evet bende öyleyimdir.

İlk votelarınız nasıl hissetdirdi?

Hayal kırıklığı.

Neden?

İlk bölümde +40 yi zorunlu tuttum zaten.Ama yinede yetersiz.Ben vote gördükçe ilham gelen bir yazarım.Bu konu beni hala üzüyor.Vote ler çok az.Bir bölümü ortalama 15 bin kişi okuyor ama hala ancak 235 vote geliyor.

Diğer öğretmen ilişkilerindeki hikayelere bakılırken sizinki daha farklı ve bölümler gayet uzun.

Ben hikayeyi oluştururken Pazarlama ile edebiyatı birleştirerek oluşturdum.

İlk başta biraz fazla cinsellikten bahsedilmesine rağmen insanı bıktırmıyordu büyüleyen bir hikaye uğraşınızı gözler önüne koyuyorsunuz

Kitabı yazmadan önce araştırma yaptım.Wattpad deki kullanıcıların yaş ortalamasına ve cinsiyet ağırlığına baktım. de tür olarak en çok okunan genç kız edebiyatı nı seçtim.Genç kız edebiyatında en çok okunan ise öğretmen öğrenci aşkı idi.Ama taklitten nefret ederim.

Tam bir planlama neslimiz 'üşengeçlik' tabiri ile bir bütünken bu kadar uğraşmanız gayet hoş ben ise öğretmen hikayelerini maceradan daha çok seviyorum arkadaşlarıma bölümlerden bahsederken bile heyecanlanıyorlar taklidi kim severki?

Bu yüzden orjinal bir hikaye yazdım.

Yine genç kızlar erotizm den hoşlandığı için ve sex Daima tüm sektörlerde sattığı için kitaba erotizm i de ekledim.Ama hayatın içinden bizden bir hikaye olsun istediğim için içinizi ısıtan bu aşk ortaya çıktı.

Hikayelere farklı kişiler eklemeyi düşünüyormusunuz?

Bunu söyleyemem.Çünkü spoiler vermek olur.Sadece yeni ve güçlü bir karakter gelebilecek diyebilirim.

Başka öğretmenler ile ilgili kitap yazacakmısınız?

Hayır bir öğretmen hikayesi yeterli bence.

Hikaye yazarken nelere çok özenli davranırsınız?

Yazım, imla ve noktalamaya bir de kurguya anlatım bozukluğu olmamalı,olursa o eseri çöpe at.

Hikaye yazmanız mesleğinizi etkileyecek mi?

Hayır ama en yakın arkadaşımın öneri ve desteğiyle wattpad de yazmaya başladım ben.İşimi yazmam etkilemez ikisinede vakit ayırabilirim.

Bu kadar kişiden böyle iyi yorumlar alnak çok iyi olsa gerek bir grup açmayı düşünüyormusunuz sosyal medyada?

Öyle bir istek gelmedi henüz okurlarımdan gelirse neden olmasın.

Sizde lise sona mı gidiyorsunuz?

4 yıllık kamu yönetimi lisans mezunuyum.Üniversite biteli 3 yıl oluyor.Bu eseri şansa yazmadım.

İnanamıyorum çok genç diliniz var anlatım bakımınıdan hala gençsiniz ama bu fazla genç.

Yazdığım gün okunacağını biliyordum.Bölümleri o yüzden uzun tutuyorum hem doyurucu hem de bağlayıcı olmaları için.

Röportaj için sağol ekleyeceğiniz birşey varmı?

Vote ve yorumları yetersiz buluyorum.Okurlardan voteları esirgememelerini istiyorum.

Gayet güzel bir röportajnoldu umarım sizde okurken beğenmişsinizdir...

'matematikçi' yazarıyla RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin