3.čast

119 3 0
                                    

Já:,,Trójská ulice 14."
Matty:,,dobře. To je blízko."
Tak jsme se tedy vydaly k nám. On mě nesl v náručí a já si to užívala. Jenže mi spadl nějakým způsobem obvaz a byla jsem hodně v prdeli protože jsem měla odhalené místo s mými čárami.

V tu se ozvalo:
Matty:,,tak jsme tady!" Zvolal
Já:,,super." Usmála jsem se nuceně protože jsem ztratila obvaz na mé místečko.
Já:,,mohl by jsi mě prosím položit na zem abych odemkla?"
Matty:,,samozřejmě princezno."
Položil mě na nohy. To oslovení "princezno" se mi líbí. Nechci nic říkat ale zamilovala jsem se ještě více než předtím. Tak jsem tedy odemkla, a šli jsme nahoru do mého bytu. Když jsme došly ke dveřím od mého bytu tak se za mnou ozvalo.
Matty:,,co to máš na té ruce...?"
Otočila jsem se a on ukazoval na moji ruku.
Já:,,ale nic...nic... vše je v pohodě."
Zakryla jsem rychle svou ruku a dělala jakoby nic.
Matty:,,ale já vím že tam něco máš."
Já:,,nemám proč?"
Matty:,,nelži a ukaž mi tu ruku." Řekl vážněji. Bylo mi trapně. Tak jsem sklopila hlavu a dala levou ruku před sebe. Odhrnul mi rukáv, a podával se na ty čáry. Jenže tam bylo jeho jméno.
Matty:,,proč je tam moje jméno?"
Já:,,Já... no... víš..."
Matty:,,jsi v pohodě...?"
Já:,,to protože jsem tě milovala a fakt hodně. Teď také ale více." Přerušila jsem ho.
Matty:,,vážně kvůli mě?" Stekla mu slza po tváři. Já jen přikývla. A on mě silně objal a řekl:
Matty:,,už to nikdy nedělej. Jsem tu teď a tady pro tebe." Pošeptal se smutkem v hlase.
Já:,,neudělám. Protože tě miluji a mám tě tady." Začaly se mi dělat v očích slzy. Byla jsem dojatá a on taky.
Takhle jsme tam byly asi půl hodiny. Nikdy na tenhle okamžik nezapomenu. Nikdy.
Já:,,nepůjdeme dovnitř?"
Matty:,,jasně." Šli jsme ruku v ruce dovnitř, ale potkalo nás.. teda mě nemilé překvapení... byla tam mamka. Ona o všem ví až na tohle.
Mamka:,,Čau Linduš. Vrátila jsem se dříve." Otočila se na nás a viděla Mattyho...
Mamka:,,a ty jsi kdo? Nejsi ty ten youtuber MaTTem kvůli kterému si Linda ubližovala?"
Matty:,,...

Podívej se mi do očí a řekni co vidíš?Where stories live. Discover now