school

71 1 4
                                    

Het was maandag ochtend zoals altijd sta ik om 6 uur op en ga eerst mijn kleeding uitzoeken ik ga voor een lichtblauwe spijkerbroek met een shirttje met een druk printje erop met mn lievelings gympen.daarna ga ik naar de badkamer om mijn haar te doen zoals altijd is mn haar weer onmogelijk dus ik hou het los. Dan kijk ik op de klok shit het is al 7:30 ik moet gaan fietsen ik pak wat geld voor mn lunch en geef mn moeder en kus en dan ga ik .
Op school :

Phoe zij ik tegen bree .lekker uitgeslapen Morgan .nee niet echt alleen ik kan het voor elkaar krijgen om om 6 uur op te staan en dan nóg te laat te komen .maar genoeg over mij hoe was jou weekend.nou gewoon je weet hoe het gaat bree ruim je kamer op  bree help je broertje met zn huiswerk bree doe dit bree doe dat het is om gek van te worden .en hoe was jou weekend. Nou zn gangetje maar ik heb een heel groot geheim ontdekt . Vertel ik be......ik kon mn zin niet afmaken want de Engels docent mrs olson . Ze is aardig maar een beetje gek . Hallo klas pak je telefoons en schrijf in je agenda dat er volgende week en toets is . Toen stak dani zn vinger op . Juf uw haar is groen .

Ja dat weet ik . Nooit dronken worden klas de les duurde 45 minuuten maar het voelde als 3 uur daarna hadden we gym met pmm ( betekend pedo meester mart) ik liep lang en hij wou op mn achter werk slaan  dat is toch niet normaal maaar goed.ik trok mn snoopie top aan en mn felroze short veel te sexy i know maarja . Meester mart zei Morgan als je een koprol maakt moet je komt naar achter staan. Ik had echt iets van wtf .na gym hadden we vrij en zag ik het moment om bree over mn geheim te vertellen .
Na school bij mij thuis p.o.v bree

Ik kwam na school naar morgan toe ze wou me iets vertellen ......:.........
Cliffhanger Sorry dat ik lang niet geüpload heb .mijn hond is overleden.

Hee Morgan hoe gaat ie .goed em met jou ook goed .je wilde mw iets vertellen .ja eehm ga even zitten ok
Pov Morgan

Ga evec zitten ok. I...ik b ben e een weerwolf ik kan dingen in ijs veranderen en kan het laten sneeuwen ik kan albijna alles met toverkrachten.ehm ja oké je liegt nee ik kan het laten zien .ik veranderde in en wolf en veranderde de tafel in ijs en smolt het ijs weer met vuur en bree schrok zich rot .maar ze bleef zitten.en ik veranderde weer terug.
OMG!!!!!!!!!!!
Ik kijk en ik heb 32 reads
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 24, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

verboden liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu