kakak sulung

14.2K 46 0
                                    

Aku Im ( Iman ) aku dibesarkan dalam keluarga agak okey aku mempunyai 3 kakak ( kakak sulung , kakak angah , kakak alang ) mereka masih 20 an lagi kisah ni berlaku pada tahun 2015 ketika kakak sulung aku berusia 23 tahun dan dia mempunyai badan yang amat stim dengan buah dada besar dan punggung lebar boleh dikatan seleralah ok cerita macam ni satu malam tu family aku keluar makan tinggallah aku dengan kakak sulung. Dalam pukul 10 macam tu dia ada keluar dia kata nak kencing masa tu aku kat dalam bilik air mandi aku pon bagilah dia masuk lepas dah kencing tu dia keluar ok aku pon mandilah dalam 5 minit camtu aku keluar ok kakak aku panggil dia kata tolong picit badan dia aku pon picitlah lepas tu dia kata nak bukak sebab kalau x bukak x selesa dia pon bukaklah tapi tutup dengan tuala dari buah dada sampai ke peha bila dia bukak baju je perh putih melepak body dia aku pom stim ahh tengok bila aku tengok je dia tanya kenapa tengok macam tu aku pon tunduk lah sebab malu dia senyum kat aku pastu dia tanya pernah rasa body perempuan aku pon cakap tak pernah dia pon datang dekat aku dan terus mencium aku, aku pon layan jelah tangan aku ramas puting tetek dia yang bewarna merah jambu itu dan dia mendesah aku pon mula menurunkan tangan aku ke cipapnya dan terkejut aku kerana cipapnya berbulu lebat dan membuatkan aku lebih stim adalah bentuk badannya yang macam model aku pon terus mengelabah membuka seluar dan seluar dalam ( batang aku  takdelah besar sangat orang kata batang remaja je ) aku pon terus duduk di kerusi biliknya dan dia pon riba atas aku dan memasukkan batang aku ke cipapnya dan menghenjut badannya naik turun dan aku tidak lupa untuk main puting teteknya tiba tiba aku rasa macam ada dengar bunyi " prak " dan bila aku tengok rupanya ada darah mengalir keluar dari cipapnya aku tanya luka ke dia cakap itu darah daranya aku pon macam best lah pecahkan dara perempuan ni dan dalam masa 5 minit aku pon terpancut dalam cipapnya aku pon cuak jugak takut dia pregnant dia kata dia telan pil tadi memang nak pancut dalam pon... Selepas kejadian tu aku selalu ratah body kakak sulung aku dan dia selalu telan pil untuk mengelakkan pregnant.. Aku pernah kata kat dia yang aku nak pakai kondom tapi dia tak bagi sebab tak puas....

Itulah kisah aku menyetubuhi kakak sulungku....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 17, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

main dengan kakakWhere stories live. Discover now