Sausio 20-oji 😇💞🎂🥂🍾

4 0 0
                                    

Po sausio 13- osios susitikimo praėjo nelabai daug laiko kai vėl susitikom, susitikome sausio 20d kaip tik Deimono gimtadienis buvo/yra šią dieną  aš jam pasakiau jog padarysiu staigmeną ir dovaną turėsiu  ir padariau ir įteikiau dovaną  nors jis ir sakė jog nesvarbu  jokios dovanos ir nereikia jokių staigmenų jam svarbiausia, kad aš būčiau šalia jam šią ypatingą dieną.

***gimtadienis pas mane***

Jis savo 20-ąjį gimtadieni nusprendė sutikiti su manimi  ir plius atvažiuoti pas mane ir pavešėti kelias dienas dėl  to jog turėjo važiuoti iki manęs vos ne į kitą Lietuvos galą todėl pasiūliau pavešėti kelias dienas  pas mane, tiesa sakant baisiausiai panikavau kaip į Deimoną reguos  mano tėvai ir ar jį priims į šeimą ir pan.....

Pakalbėjusi pora valandų su Deimonu nutipenau pas tėvus į kambary ir pasakiau, kad sausio 20 dieną turėsime svečių tėvai į mane žiūrėjo pasimete ir tėtis paklausė pasimetusiu balsu  " kokių dar svečių? " tuomet tėvams papasakojau apie Deimoną ir tai, kad būtent sausio 20 d jo gimtadienis ir jam sueis 20 metų, tai jam noriu padaryti staigmeną  nors jis ir sakė jog jam to nereikia svarbiausia, kad aš būčiau šalia, bet vis tiek noriu nustebinti jį
Mama sako " viskas gerai suprantama, aš pakalbėsiu su mama savo ar leis Deimonui pavešėti kelias  dienas, nes jei minėjai, kad jis iš Kauno tai jam neapsimoka būti tik vieną dieną ir išvažiuoti namo, jo gimtadienui iškepsiu  napaliono tortą ir suruošim stalą  gimtadienį, Anna nepamiršk su galvoti ką dovanosi, nes iš tavo pusės atrodys labai gražu ir kultūringa" aš mamai pasakiau "gerai" koja už kojos nuėjau iki virtuvės, nes užsimaniau valgyti 🙄🙄

Šaldytuve nieko ypatingo nebuvo, nes maistas jau buvo į pabaigą radau rūkytos dešros su agurku ir pomidoru tad nusprendžiau pasidaryti  sumuštinių ir arbatos

Pavalgiusi grįžau į savo kambary įsijungiau televizorių ir įsirangiau savo lovoje  praėjus 15min kaip buvau pavalgiusi ir nuo tada kai įsijungiau televizorių skambo telefonas pažvelgiau į telefono ekraną, o ten skambino " my forever" (Deimonas) su šypsena veide pakėliau telefono ragelį pasakiau " klausau" ir jis sako " labas, ką veikia mano mažutė? " atsakiau" prieš 15min pavalgiau ir pavalgiusi žiūriu televizorių  ir kaip norėjau rašyti tau žinutę "ką veiki?" O tu kaip žinodamas paskambinai" jis sako" matai aš žinau kada skambinti, ką žiūri per televizorių?" Pasakiau" kad kažkokį filmą žiūriu, bet pavadinimo  nežinau"  ir paskui prašnekėjom pora valandų atėjo mama į kambary ir Deimonui pasakiau, kad lukteltų ir mama pasakė, kad  mamos mama( mano močiūtė) sutiko, kad Deimonas pavešėtų pora dienų pas mus abu labai apsidžiaugėm ir kaip mama su Deimonu pakalbėjo persimetė pora žodžių ir mama sako " gerai, einu pas kaimynę,netrūgdysiu jūsų balandėliai" ir tokia per visą kambary užrėkiau "nu mam...."
Ir tada Deimonas sako "  o ką visai skanu balandėliai tarp kitko mano mama sakė jog darys balandėlius " aš tokia sakau "rimtai ? Mano močiūtė sakė jog irgi darys "tuomet abu buvom pasimetė jog mano močiūtė ir jo mama kaip susitarius vakarienei darys tokį patį maistą

Net pajutom kaip atėjo sausio 20d
Atsikėliau iš ankstaus ryto parašiau Deimonui"  nu štai šiandien  ilgai laukta tavo dienelė, net nežinau ko čia tau palinkėti,nes įdėjų visai neturiu , bet palinkėsiu paprastai   gimimo dienos proga Tau siunčiu vanilinį bučkį su ilgesio razinom,tikėjimo gabaliukais, džiaugsmo glaistu  ir nuoširdumo įdaru. Ir visad išlik toks rūpestingas, mylintis, suprantis, palaikantis ir žinoma stiprus, myliu tave❤❤"
Jis iš karto atrašė " ačiū brangioji mano, pasveikinimas nors paprastas, bet tikrai gražus ir aš tave myliu❤❤"

Parašiusi pasveikinimą nuėjau iki spintos nuspręsti ką apsirengti  Deimono gimtadienio vakarui  po ilgų  spintos vertimų radau  savo oražinę suknelę tad nusprendžiau užsidėti ją, nes ji buvo su ilgomis rankovėmis ir puikiai buvo prigludusi prie mano kūno.
Pasikabinau sunkelę ant pakabos savo kambaryje ir nuėjau susitvarkyti spintos kurią išverčiau ieškodama sunkelės
Betvarkant atėjo į kambary močiūtė ir paklausė "ar nereikia padėti ?" Pasakiau " jei nesunku gali " ganėtinai greitai su močiūte sutvarkėm spintą  gal per pusvalandį tai tikrai, jei ne močiūtė tai būčiau užtrūkusi pora valandų tai tikrai,nes rūbų  pas mane belekaip  daug.... susitvariusi  spintą, nuėjau išsilyginti   suknelę kurią dėsiuosi Deimono gimtadienio   vakarui   užtrūkau labai neilgai  su sunkelės lyginimu
Tuomet nuėjau valgyt savo pavėluotų pusryčių ir bevalgant paskambino Deimonas pavalgiau paskui nuėjau  susišukuoti plaukus ir padariau visus hieninius reikalus,  net nepajutau kaip beveik vakaras  jis sako "gerai už  3-4valandų susimatysim,myliu, iki " atsakiau " gerai, iki ir aš myliu tave" pabaigus pokalbį pasidažiau apsirengiau ožranžinę sukenelę, petkelnes ir baltus batelius apsirengusi su tėvais laukiau savo zuikučio ir galiausiai jis atvažiavo pas mane labai nervinausi kaip reguos mano tėvai į Deimoną, jis nusiėmė striukę ir batus ir nuėjome į mano kambary kur ir laukė jo staigmena, Deimonas labai nustebo,kad jam buvo suruošta staigmena  neilgai pastoviniavom atsisėdom prie  stalo, pavalgėm ir tada Deimonas su mano tėvais pradėjo kalbėti, jie kalbėjo tarsi būtų  daug metų pažįstami...
Man buvo lengvas šokas ganėtinai neilgai pakalbėjome dėl jog Deimonas buvo pavargęs po kelionės,tai norėjau su tėvais jog pasilsėtų...
*** rytas kaip jis pas mane svečiuojasi*** 

Pramerkiau akis ir stebėjau kaip zuikis miega ir tikriausiai pajuto jog stebiu ir iš karto pramerkė akis pasakė " labas rytas princese mano " ir nedavęs pasakyti nė žodžio pabučiavo mane, mano tėvai jau buvo atsikėlę, kai tik vos išgirdo, kad esam atsikėle atnešė pusryčius, aš pavalgiusi , aš nuėjau atlikti gamtinių reikalų, nusiprausiau veidą, nusiploviau rankas, išsivalgiau dantis ir  susišukavau plaukus, nuėjau prie spintos ir galvojau, ką apsirengti atėjo zuikis paėmė juodus džinsus ir baltą maikutę sako renkis taip tau šios spalvos labai tinka....
Labai greit prabėgo tos dienos, tiesą sakant net nepajutau.. buvo skaudu jį paleisti, bet teko...

Mano gyvenimo stebuklas Where stories live. Discover now